在較大的地圖上查看footprints

2017年5月26日 星期五

29+1

-好睇,但周秀娜既煩惱唔係好緊貼30歲,親人健康同工作問題應該30或以上既中年人都會遇到。


-周秀娜升職做老闆副手,以30歲黎講非常能幹,30歲應該比較多人係做緊小senior或者中層管理,做高層應該較少。


-我同j都覺得真正覺得自己係30歲既轉變,應該係身邊好多人結婚,瘋狂去飲。所以周秀娜同班閨密傾個d野,即係美容同結婚,呢個位直頭可以開一套戲,而且真正係30歲面對既事。


-周秀娜係公司同後生同事既篇幅可以更多,情況就似80後睇90後唔順眼,成班fresh grad死靚妹,就好似我d同事睇我咁樣,又好似我睇細過我既同事咁,哈哈,呢件事都好30歲


-周秀娜爸個段感動既,我都睇到有d動容,子欲養而親不在,老套但有無數人為此後悔


-斤且係cd舖做左十年,鄭丹瑞叫佢出去闖下,唔好成日留係comfort zone,呢句都好中,都係我諗緊既野。又似講緊我同事,佢就黎30,呢份係佢第一份工,而佢已經係度做左十年,有時覺得佢有點脫節,又有種過日晨既中年感覺,我覺得黃天樂有D似佢, 又有D似我.


- 彭秀慧好有心思, 細節都唔放過, 我發現周秀娜, 斤且, 湯怡, 賴慰玲, BABYJOHN都係1986-87年出世, 即係而家大約30歲. 戲裡背景設定為2005年, 林芷君係1975年出世, 而佢童年同爸爸去既地方都係咁上下年份創建: 大榮華(1975)同彭福公園(1978), 而彭秀慧本人亦係1975年出世.


- 同春嬌一樣賣集體回憶,有我大愛既早班火車、由零開始。又話說,點解近排d戲咁女權當道?春嬌同呢套都係講d男人好不濟,女人要自強。


- 仲保留到舞台劇既味道,例如成班人敷mask,電梯上落,娜姐向左走向右走,vo獨白。但都融入到套戲,唔突兀,改編得好好,只係有時太過似舞台劇咁倚靠大量對白,電影應該可以運用更多畫面去講故事。


- 對上一次睇娜姐拍戲已經係分手100次, 個陣都覺得佢OK, 今次又再進步, 冇左以前個陣太用力, 怒目圓睜既感覺, 今次演得好自然, 又交到內心戲, 梨花帶雨我見猶憐, 再加埋佢把老牛爛聲, 反而有種鉛華盡洗既感覺, 由佢黎演林芷君, 更加有說服力.. 近年金像獎好鍾意畀後輩提名, 連顏卓靈都提名過女主, 我覺得娜姐冇理由冇份, 支持娜姐進擊金像獎!


- 斤且就似當年既娜姐, 演得好用力, 彷彿使盡全身既力量, 但我又竟然唔覺得太突兀難睇, 可能因為黃天樂本身都係個拚盡勁去擁抱生命又古靈精怪既人, 誇張既肢體語言係佢身上變得合理.


-楊尚斌呢個名必須提一下,戲中除左扮黎明外,冇太大發揮,但佢值得被更多人看見

Fb: 爺去的不是旅行是江湖
http://facebook.com/seethroughwrong

沒有留言:

張貼留言