在較大的地圖上查看footprints

2017年5月14日 星期日

春嬌救志明

1,其實冇睇春嬌1同2,唔特別鍾意彭導甚至覺得佢經常賣弄小聰明,但莫名其妙地我唔抗拒睇佢既戲。

2,讚左先,雖然唔覺得好睇但都係合格線以上。戲保留到香港味道,經典香港情壞地標:信興酒樓,龍華酒店,桑拿,街市;新興文青打卡勝地西環碼頭,大潭水塘,白紙工作室。再加埋導演私心:小雙俠,raidas。雖然覺得raidas首傳說plug得好突兀,但能夠畀年輕一代聽下咁正既舊歌都好。

3,彭導實在係個好神奇既人,多次將自己親身經歷擺落電影而又有效果,例如今次志明買dali一幕。但也實在太愛玩小聰明,佢好知道觀眾鍾意乜野,講下粗口,搞下食字gag,他們就開心了。有d位我都覺得好笑既,但大部分觀眾笑得更多,好撚開心。仲有頭先提到既香港情懷同集體回憶,相信呢齣戲可以滿足到好多觀眾。

4,客串同配角演員我好滿意,李拾壹廖子妤袁澧林連詩雅,甚至有歐鎧淳,估佢唔到,幾有驚喜。我冇乜運動細胞呢個in joke幾好。

5,講起in joke,彭導都非常鍾意玩呢樣野,不過有個位全場冇人笑,就係楊千嬅係紅十字會大使,春嬌大約意思係話志明「平時叫你捐血都冇捐啦叫你捐精又肯」,睇黎紅十字會要多多宣傳下呢位冇人知既大使。

6,有彭導最愛既奇幻劇情,今次都有,外星人空降地球。

7,最令我躁底同不爽既係,春嬌徹頭徹尾係個死港女閪女人。志明有耐性教嬌媽用fb,陪佢去街市,又同嬌爸去桑拿,仲要幫佢放埋狗,有咁多靚女都唔媾,去到桑拿都要嗌走先,擔屎都唔偷食,渾身優點都不被稱讚,只係有時買d唔等駛野同埋唔識小雙俠有時冇共鳴,就要畀人屌佢幼稚,真係好可憐。地震唔同佢攬住一齊死就畀人話乜都諗自己先,要嗌分手,陰鳩公啊。

春嬌姐心浮氣躁多疑睇人電話唔信任對方更年期唔食太太口服液,唔反省自己,佢自己咪又係凡事只想到了自己。雖然我唔信教,但聖經有時都幾岩聽,馬太福音七章3-5節說:「為甚麼看見你弟兄眼中有刺,卻不想自己眼中有樑木呢?你自己眼中有樑木,怎能對你弟兄說,『容我去掉你眼中的刺』呢?你這假冒為善的人!先去掉自己眼中的樑木,然後才能看得清楚,去掉你弟兄眼中的刺。」

誰人曾照顧過志明感受?春嬌冇樣冇身材性格閪唯一有既係一堆爛口八婆姊妹,志明為佢付出咁多,佢唔欣賞唔感恩只係要求更多,春嬌對段感情抱有咁多怨言,根本一早應該分手,佢只係驚人到中年分手冇人幫佢埋單,所以先拖拖拉拉,好心一早放開志明,志明值得擁有更好的。

8,我唔係唔明春嬌點解咁多野諗,佢對自己冇自信,又受到老豆影響,對愛情更加冇信心,但係佢依然係個閪女人,而且係個令人火都黎撚埋既閪女人。有力量既敍事方法,可以令觀眾明白佢暗底有痛苦有掙扎受煎熬的內心世界,但呢齣戲只拍出了春嬌既自撚私,無法好好呈現佢內心世界,我代入唔到佢心路歷程,睇完只覺得佢正煩膠抵撚死。

9,我知大家對世界諗法唔同,外人睇冇乜野,但春嬌本人可能感受到好大壓力,好不安,好惶恐,但sor9ry我真係代入唔到,無法諒解,只覺得齣戲一味矯情,睇到忟,火都黎鳩埋,慶過火屎。睇完之後我加深左對港女既怨憤,今鋪我撐志明,志明哥呀飛撚左佢啦屌。

10,千祈唔好誤會,我絕對唔係因為成齣戲被臭閪主導所以先話唔好睇,la la land既emma stone一樣係個自撚私臭閪港女,但我覺得la la land好睇,臭閪既出現並冇令我討厭套戲,因為人地劇本好,寫得出佢愛情同夢想間既兩難,我投入到代入到,我理解我諒解我接受呢個臭閪emma,但春嬌做唔到。我淨係見到劇情主線展現120分鐘春嬌的野蠻, 完全蓋過描寫佢內心脆弱既部分,港女到我火都黎撚埋。戲名仲要叫春嬌救志明,下唔好啦,春嬌搞鳩志明就岩。

11,志明最後話春嬌令佢長大,其實都係得把口噏,岩岩五分鐘前春嬌仲屌緊佢又做大龍鳳好幼稚,志明完全冇表現出任何長大左既成果,不過春嬌聽到愛的告白又即刻濕晒答應求婚,哇諗清楚未啊?咁易信人既阿女?最後仲要有左,埋定伏線厄觀眾入場睇第四集嗌離婚的怪獸家長春嬌?不了。

12,香港仔既楊千嬅覺得自己得不到父愛,又唔接受老豆有第二春;春嬌既楊千嬅同樣受老豆的花心所困;伊莎貝拉杜汶澤則係一個對個女感到歉疚既老豆。似乎彭導對於爸爸呢個角色好負面,心理陰影好大。

13,彭浩翔近年既戲唔太係我口味,理智告訴我以後都係少d睇,但我難保自己下次又忍唔住睇,我無法解釋呢個矛盾既表現,係戲種吸引?宣傳吸引?聽落吸引?多人討論吸引?我唔知。彭浩翔真係個好奇妙既導演。

沒有留言:

張貼留言