在較大的地圖上查看footprints

2017年5月7日 星期日

[去西藏復活] DAY 2 拉薩:八廓街,轉宮,甜茶館,牦牛火鍋

起身諗住check in, 點知原來要去隔離個terminal, 話就話行15分鐘到, 大陸人信唔過, 次次問路都講到好近, 結果冇一頭半個鐘都唔到, 所以今次貪快貪方便的士算. 0615飛機, 冇delay, 9am已到拉薩. wow, 又cancel又delay又夜機駁早機, 折騰一番, 終於踏足夢寐以求既土地. 開心, 興奮.


坐巴士出市區, 都成個鐘. 開始見到藍藍的天, 色彩斑爛既經幡 (開車冇耐見到一次, 後來發覺市中心極少有經幡), 車上已見到布達拉宮, 落左車仍然見到布達拉宮. 一早睇過好多布達拉宮相, 但親眼睇到仍然覺得震撼, 好大一座龐然巨物, 坐落係鬧市中央, 抬頭總能見到, 無處不在. 對於宮前車水馬龍表示驚訝, 一座咁有歷史既建築, 底下就係現代化既大馬路, 有點不協調.

剪影的你輪廓太好看

藏獒



隨便在車站附近找酒店,第一間竟說系統壞了,無法為外賓登記,這理由真是第一次聽聞。第二間能登記了,但要將證件交低整整一小時才能完成手續,不知搞甚麼要搞這麼久,職員說西藏對此特別嚴謹。


走到風轉,可能太早還未開門。隨意進了八廓街一間甜茶館,多人到嚇親,張望一下便退回出去(後來才知道這家光明甜茶館很出名)。有德克士,而且在播chilam的祝君好。可能太早,很多店都未開,終於找了一家吃藏餐,酥油炒疙瘩,唔知乜野糕(好似叫糌粑糕),手抓羊肉,牛肉麵。酥油茶原來一買就買一壺,不是一杯,幾好味,酥酥地油油地,聽說多喝可以防止高反。疙瘩和乜野糕都好吃,但始終重口味,吃不了太多,反而平平無奇全國都有的牛肉麵最對胃口。其實不算吃了很多,但那時怎會想到這已是我在西藏吃得最豐富,也幸好吃得夠飽的一餐。






唔知點解餐廳裡面好多樹




回房補眠,醒來就弊了,頭有點痛,似乎開始高反,但還是去布達拉宮那邊逛逛,宮的對面是和平解放紀念碑,明明當年搞到達賴喇嘛流亡,還說和平解放,仲要擺正係布達拉宮前面,真是仆街。




說起來,西藏一直是我好想去的地方,當初說過來的時候就一定要轉山,後來過了幾年都未去到,西藏卻一直變得愈來愈大陸 ,才造就今次得個幾日都要照黎,唯一目標是看一眼布達拉宮,現在看到了,我看到了,開心。


圍著布達拉宮走,跟藏民一起轉宮。藏民們手上年著轉經筒,邊走邊揈,嘴裡唸唸有詞,路旁也有零星幾個藏民五體投地拜宮殿。有人雙手穿著人字拖,站在石壆前順勢sir出去,挺有智慧。




宮殿下有個小公園,一班人載歌載舞好不快樂。後來才知道這公園也是個景點,叫做宗角祿康公園。



之前上網見到有人說轉宮途中被怪風吹來的大鐵板打中入院,差點冇命,我邊走邊想,就是這條路嗎?處處都是祈求積聚功德的轉山人,被打中的話應該是天大的詛咒。



我愈走愈眼訓,愈走愈想嘔,去了甜茶館休息。幾乎睡著,但因為想嘔,頂住頂住咁所以冇真正訓著,唯有釣魚中下中下咁。甜茶像是好甜的奶茶,包子類似餃子,其實好飲又好吃,但我實在吃不下,茶喝了幾口,包子吃了一啖。


甜茶一大壺咁上

好味

回房補眠,醒來還是不適,於是再訓,卻愈訓愈不適,嘔了。V沒事,拉我出去走走,說困在房內會更不舒服。


去附近吃牦牛火鍋,我感覺好了一點,吃了少許肉和飯,牦牛肉好似較牛肉濃味,其實我都不太有印象,冇乜胃口同心機食野。逛超市,沒甚麼好買,生果很醜樣,揀唔落手,勉強買了少許。沒心機逛,趕快躲回房休息。


寒冷地方特有的傍晚天色

看起來飽歷風霜

回房以後又是愈來愈不適,頭痛頭暈又想嘔,好似又嘔左。好彩午餐食得夠,如果唔係我維持唔到生命。

聽說到埗第一天不要洗澡(剛剛才發現原來是頭三天都不要洗...哈哈哈),因為會加速血液循環增加耗氧量,容易引致高反。我沒洗,v沒甚麼事(他一直以來都比我更少病更少高反)所以照洗。後來他頭痛得要死,不知是否因為洗澡洗頭,痛到睡覺也輾轉反側,給他吃紅景天也沒用,最後要吃必理痛,好了一會轉頭又痛過,半夜仲起身去嘔。

其實我今次好乖,明知自己通常都會少少高反,出發前幾日已經食定紅景天,諗住黎到可以開懷大吃,但都冇用,黎到都係高反,頭痛想嘔,訓得好差。希望聽日會更好,根據經驗,訓醒覺就會冇事。

沒有留言:

張貼留言