在較大的地圖上查看footprints

2017年6月18日 星期日

七月與安生,想死冇咁易,訪嚇

七月與安生

- 我又看了一次七月與安生,還是跟第一次看時一樣感動,每個場景每句對白都有意思,扭橋扭完再扭,畫面唯美,兩個女主角很好,編劇竟然有林詠琛,這樣一切加起來在金像獎才竟然只得一個最佳原創音樂,簡直離撚晒譜。淨係講電影拍攝技巧,呢個扭橋再扭橋既故事要用畫面去呈現,已經難度甚高,最佳新導演怎可能不是曾國祥!


- 女仔都係多野諗,太多閨蜜電影係你厄我我厄你但其實係想你好,近期例子就有骨妹。但係七月與安生拍出左「你中有我,我中有你」既感覺,安生要面子又愛裝,扮不羈扮豁達,其實脆弱又敏感,但佢想將最好既野讓畀七月,寧願自己繼續扮浪子。而佢認為最好既野就係安穩,有人愛。


- 七月一樣要面子又愛裝,佢知安生鍾意家明,最後都叫家明逃婚,一來想成全二人,讓安生得到心底渴求的家/愛,二來倔強要維持尊嚴,順便解放自己,去過飄泊生活。


- 七月安生好愛對方,又好恨對方,「我恨你,但我只有你」,一凹一凸,冇你冇我,同時有你就冇我。女人真係好複雜,但其實又好簡單,講到尾個引爆點都係因為男人,如果世上不存在家明,七月安生大概可以相安無事的繼續一起洗澡(至少到27歲)吧。


- 相較起來還是喜歡兄弟式的直腸直肚,有屁直接放,不用顧慮太多。女人太多計算,無論想你好定想你死,都是滿腹的計算,這樣做人很累啊。


- 楊老屍說的bug我看到了,chapter名跟內文不符,哈哈。還有更多劇情上的bug:七月一早知家明同安生有野,但送別安生時睇落仍然好難離難捨零芥蒂,直到見到安生頸鏈先呆左,喂你不是一早知道了嗎還裝甚麼(果然很愛裝)?目送安生坐火車明明都算係不歡而散,但轉個頭七月又前事不計,狂寫明信片畀安生?女人心真係海底針。


- 不過仍然瑕不掩瑜,好好睇,非常好睇,好睇到我真金白銀買票入場睇左兩次。如果要幫套戲搵一首點題歌,我會揀庾澄慶《缺口》:你就是你,我才能是我,彼此都是彼此的缺口。(之前寫《我想吃掉你的胰臟》同《白夜行》都好似引用過呢首,出場率極高,冇計,呢首歌太好,凡是糾纏不清的關係,不論愛情友情親情,都可以套用,萬能key是也)


- 改名的重要性,如果主角叫小美與阿娟,成件事就柒晒


想死冇咁易

- 呢個戲名好難記,買飛個陣我講錯左做「點解死唔去」...


都唔係創新既topic, 講一個社區裡面有條友同大家相處唔黎, 之後有新鄰居係咁撩佢(而呢條好事之徒往往係non local例如印度中東之類), 再經歷一d事, 之後大家就開心快樂咁生活落去. 外國人特別鍾意描寫鄰里關係, 大概因為好多人都係住小社區吧.





- 呢套戲特別在佢多左一個設定, 就係男主係個阿伯, 老婆死左之後佢生無可戀, 所以尋死. 這又令我諗起舊年年尾睇個本《無緣社會》, 是唏噓是寂寞卻又是無可避免. 而阿伯結果都係無緣死, 不過有好多鄰居送佢最後一程, 無緣死之中算係完滿.



- 阿伯係個正義撚, 但事實上佢又冇錯, 只係而家太多人得過且過, 劣幣驅逐良幣之後先至顯得阿伯係個矯枉過正不合時宜既死老野.


- 結局最後一幕拍得好好好, 阿伯個靈魂回到當日遇上老婆既火車車廂, 老婆對住佢笑, 二人終於再次在一起. 好撚感動, 我又想失禁了. 如果我一年前睇到呢個畫面, 我冇咁易會失禁, 弊在我而家認識左薛之謙, 聽過《你還要我怎樣》, 講既exact7ly就係呢種scene, 一諗起首歌, 教我如何不掉淚! v都有諗起呢首歌, 證明呢個scene真係好match到個意境. 嗚嗚, 好感動啊. 好好睇啊. 最近睇既戲唔錯啊, 都好好睇啊嗚嗚.


有一天晚上 夢一場
你白髮蒼蒼 說帶我流浪
我還是沒猶豫 就隨你去天堂
不管能怎樣 我能陪你到天亮




訪嚇


- 因為損友三木盛讚呢齣戲, 又話等同我討論. 本身我唔係好睇呢d驚慄片, 但係佢講到咁正, 搞到我心動, 唯有冒住生命危險去睇, 掉那媽頂硬上.

- 真係嚇死寶寶了, 但係真係好好睇, 低成本, 高質素, 條basic大橋其實唔新, 仲要係玩到爛晒個隻, 不過加左好多有意思既細節位, 諷刺種族歧視, 仲要觀點立場相當罕見, 驚喜度滿分!

- 睇完第一感想是: 黑人的基因果然很強大, 智慧值和hp值都非常高. 黑人看這個戲一定很爽很暢快, 因為白人豬真係好撚蠢.

- 催眠抓人去改造基本上是老梗, 但這次稍微改一下, 是白人想要變成黑人, 是白人要將自己個靈魂塞入去黑人肉體, 係直接捨棄自身軀殼, 而唔係一般橋段既白人將自己身軀加強到黑人咁強, 整個感覺馬上很嶄新,這個念頭真有意思

- 女主機心超重, 交個黑人男友, 將他bingo掉之前還可以吃大黑腸, 可見白人方方面面都葡萄黑人, 我極度欣賞導演這方面的巧思, 大黑腸萬歲! 看資料發現導演原來係黑人, 而且還是第一次執導, 再次證明黑人強基因, 大黑腸萬萬歲!

- 很多細節都好值得慢慢妹慢慢嗒. 棉花救了黑人男主, 而故事地點正正係alabama--當年黑奴採棉既地方, 這樣就能理解點解要係棉花了. 整齣戲一直流露詭異氣氛, grandpa跑步、賓客話男主大隻, 細佬話佢野獸, 盲佬話佢影相有sense等, 知道謎底後馬上一理通百理明, 恍然大悟!

- 當然要數bug的話有排數, 與其搞咁多野又催眠又盛, 何不直接將目標黑人扑濕? 擺明故弄玄虛搵戲做. 男主強勁到近乎開外掛的程度, 打極都唔死, 又有腦筋. 可是不要緊啊, 好睇既戲唔需要駁故, 瑕不掩瑜, 有bug唔會減低觀賞價值同趣味.  導演的心思太值得細味, 是個可以二刷的電影, 再看大概可以找到更多有趣的暗示吧. 很好很好, 黑人真係好正.

- 我明明係外貌協會主席, 今次竟然掛住讚劇情讚導演, 唔記得讚靚女主角. 女主好靚女! yeah!

沒有留言:

張貼留言