在較大的地圖上查看footprints

2017年6月25日 星期日

六月演唱會馬拉松

第一次看蔡健雅演唱會是去年十月在北京,帶給我滿滿的滾動,看完就有生活下去的勇氣(前天我這樣深情地說時卻遭到朋友的白目),事後還繼續天天聽蔡健雅聽了一個月,偶爾還會單曲循環一整天,好想跟著她巡迴世界。

然後這天終於來到香港站,依然好好睇,這次添了夕陽之歌,也同樣以beautiful love收尾充滿盼望,蔡健雅還是蔡健雅,但我找不回當初的感動,不知道是因為沒有那英做嘉賓、沒有cover平凡之路、star hall盞燈成日射鳩住我隻眼、還是因為被吉凳包圍。我不知道哪裡出錯,有點傷心,若有所失。不過還是很棒的演出。



林敏驄
1,好睇但唔夠好,卡士弱,09年有陳奕迅,03年有張學友,今次encore都只係中基。不過嘉賓既野牽涉因素多,我唔怪佢。


2,反而係technical太差,鏡頭追唔切,又成日影背脊,個mon太扁見到個頭見唔到身,收音又擦,中間個台仍然係全晚唔用得。


3,糖妹同薛凱琪表現幾好,後者live好左


4,d嘉賓唔係唱得唔好,但實在太奀,第一班嘉賓係太極,緊接住係全力扣殺d人,有幾多人睇過套戲呀


5,中段c allstar,胡琳,胡琳仲要兩首歌,嬸嬸們識佢地老鼠


6,林敏驄仲要話譚伯打電話問佢攞飛,令人期望會有譚伯,點知等到完場都冇,成晚狂唱譚伯既歌但本尊唔現身,爭d野咁。舊年潘源良encore都有譚伯愛情陷阱啦。(後來先知原來譚伯係杭州開緊演唱會黎唔到)


7,林敏驄淨係會同有返咁上下年紀既嘉賓吹水,唔會同後生個d同台,唯二兩個有幸同佢吹水既後生女係薛凱琪同苟姑娘。可以見到苟姑娘,我好開心



徐佳瑩

其實想會唱多d自己歌,今次cover好似仲多過自己歌,但都冇計,因為佢新碟係輯錄我是歌手參賽cover。

嘉賓楊乃文好寡言,徐佳瑩真是做主持的料。

竟然有李克勤做嘉賓,表示驚喜,氣氛好好,合唱紅日,高妹

今次徐佳瑩練左舞同鼓,好睇。

唔想聽失落沙洲,聽厭左。

Encore係突然好想你。

還是覺得去年比較好看,唱多點自己的歌,冇嘉賓冇所謂,粵語唱下一站天后,由徐佳瑩唱特別有意思,喜氣洋洋又係意想不到,好驚喜。

沒有留言:

張貼留言