在較大的地圖上查看footprints

2016年12月5日 星期一

點與線,哪啊哪啊神去村,神去村夜話,金錢師6,單車失竊記,煙花三月,偵探學園Q,平行世界的愛情故事,多田便利屋

點與線

- 松本清張的作品,簡潔直白,因為我一直都以看新一代作家為主,看點與線就有種還原基本步的感覺,真係推理,一步步導引讀者去真相,冇其他花巧修飾,很本格。呢本幾十年前既作品,很純樸,如果而家有新人咁寫,應該唔會紅,而家太多花臣了,有乜野橋係未畀人扭過用過?

- 雖然classic 但唔戇鳩,經得起時代考驗,好睇,簡單就是美,hints 同資料都畀足,細心認真睇應該真係可以推理到真相,亦有諷刺社會

- 月巴氏話佢多次翻睇點與線,每次都驚訝於月台詭計,不過係香港應該唔適用,班次都唔準


哪啊哪啊神去村

- 好睇過電影版,村民描寫立體好多,情節輕鬆快樂。電影就集中講男主同女主既感情多d,其他村民冇乜描寫,劇情係搞笑

- 如果冇記錯,最尾祭典個陣電影版係得男主唔小心搞笑地跟住碌木衝落山(總之唔係全村人一齊衝),書就全村男人一齊衝,個種熱鬧齊心溫馨驚險正好多

- 林木業唔係即時見到成果既行業,今日播既種,係為後人而種

- 我信山有神明,尤其日本既山,幾乎每次行日本既山,都有好人好事發生,話唔定佢地都係神明既化身,感謝神明眷顧

- 睇完覺得好舒服,參天巨木包圍,舉目四周都是綠色,煩惱都拋諸腦後,沒甚麼大不了哪啊


神去村夜話

- 關於神去村的傳說,沒哪啊哪啊好睇,但還是好睇


金錢師6

- 其實已經唔記得晒上集講到邊,今集劇情亦冇乜進展,最尾open ending 疑似想就咁完。我諗應該係黃洋達已經唔得閒再寫,留個open end如果第日得閒就寫埋佢,唔再寫既話就咁樣由得佢。

- 好可惜,金錢師初頭好好睇,連王家衛都想拍做電影,可惜黃洋達已經唔得閒亦唔可以再搞呢壇野


單車失竊記

- 好像很久沒看原文就是中文的書,感覺真好,有種這才是中文啊的感覺。

- 尋根,尋歷史,尋戰爭,尋工藝,尋自身

- "路上沒有一點動靜,叢林的隔音效果更強化了地面的死寂,那種死寂讓人浮躁,也讓人感到一種盲目感"

- 後來在國家博物館見到蝶翅製品,也太美了


煙花三月

- 朋友好鍾意呢本,用生命推介,話自己睇過三次,每次都眼濕濕,心痛生命無奈。但我同家母睇完,都覺得麻麻地喎哈哈哈

- 家母表示,煙花三月普通,好輕描淡寫,李碧華帶左袁婆去同廖公見面後自己周圍逛個段有d悶。然後佢係咁話慘野黎講活著好睇,好有力好深刻,寫到成個年代既慘

- 一開頭搵廖奎,去到佢地重聚都感動,但後面李碧華亂入破壞晒。好似睇緊港女遊記咁,嫌三嫌四,又話飛機餐例牌不吃,怕硬臥,佢仲要特登括弧說明個飛機餐點樣唔好食法,好懷恨在心啊。又抱怨酒店職員阻鳩住佢休息,又話火車站壞電梯,明明我正感動上頭,淚已在眼眶邊緣,點痴處處都睇到佢既不爽,我馬上鳩都縮了,好困擾啊。佢花咁大篇幅去講呢d野,呢枚港女好難頂好難受






- 友人話其實佢係暗諷緊中國自戰後,冇進步過,但我覺得係佢廢青唔捱得喔

- 撇除港女情節,尋人,團聚,分離都係好睇既,感動既,但其實真係講袁婆同廖公既篇幅唔多,講港女去黃鶴樓倒是太多了。舖排多,前戲多,歷史背景多冇問題,但港女遊記可以慳返

- 本書後段係咁講旅遊,要說探討歷史之類的話又不夠深入好表面
- 仲有重聚個度,我感動緊,點知忽然黎六七頁廖公上訪書,又即刻鳩縮

- 講最感動我反而覺得係尋人個度,三唔識七既人都幫手,其次係分離時廖公既身影

- 但無啦啦陣要講酒店毛巾有七個窿,數人條巾幾多個窿...做乜姐。友人話呢幾個西窿,可能好困擾佢。唉我都睇到好困擾

- 不過都值得睇既,係咪好矛盾,屌完一輪又話值得睇


偵探學園Q

- 作為一個冇耐性既人,中學個陣同時追好多部漫畫,但成日睇到中途就放棄,冇乜邊套係會追到結局。為左撥亂反正,我終於追返偵探學園Q最尾未睇個幾本

- 冇乜驚喜,結局都係預計之中,畢竟小q同小流既身世,作者一早已經畀晒hints,睇晒叫了左件事囉


平行世界的愛情故事

- 睇左你的名字,再睇呢本,感覺有d似,都係同記憶有關既愛情故事

- 都好睇既,但我冇乜感想


多田便利屋

- 普通,由便利屋既零碎小case結合而成,客人同主角都從中有所得著進步

- 幾鍾意小社區既感覺

沒有留言:

張貼留言