在較大的地圖上查看footprints

2016年11月17日 星期四

筆羈天才,濕濡的戀人,列車上的女孩,怒

筆羈天才

- 編輯與作者間的糾纏,市場和藝術間的爭論。千字的描寫,可以用一句話來ko。

- 有時簡約固然是精美,但長卷也是壯美。(陶傑,2016)

- 用電影講文字講寫作,好難,大概又是現實中的一場創作與市場之爭了。

- 好睇,但覺得可以短一點,似乎我也習慣了速食市場。



濕濡的戀人

- 濕濡的戀人,1973年既日本片。三級片黎,濕濡的意思我諗想表達性愛濕濕的情懷掛,再加上有個成語叫呴湿濡沫,慢慢呼氣。比喻同處困境,互相救助。

- 畀電影簡介昆鳩左入場。"電影被日本《電影旬報》讚為二十世紀最好的日本電影之一,軟色 情電影代表人物神代辰巳用寫實而露骨的鏡頭展現70年代日本年輕 人的彷徨與消沈。"

- 但劇情又戇鳩,D女又唔靚,睇av好過。扑左六次,女唔靚都算,又肥,呻吟聲又嘈,正宗劏豬。無啦啦就埋牙,成套戲零劇情可言,av的劇本還更好

- 男主角又唱鳩歌,歌詞話你問佢邊度黎?佢話佢係兩條大髀中間黎,仲有條awesome and stunning 既penis。得英文字幕,又1999,條片又打好撚大格馬賽克


- 就係咁樣,成個下半身遮晒,做乜撚野,我睇av好過

- 之後有一幕唔係扑野,但裸體,於是就有朵小白雲跟住屎忽花。佢朵小白雲出場個刻我笑到收唔到聲,全套戲最好睇既地方...


- 黑方格就固定唔郁既,小白雲就會跟住屎忽移動,仲要一擘髀就有雲,合腳就消失。個劇情係裸女按住男人背脊跳馬,所以不停開合腳,於是朵雲不停咁出現消失出現消失

- 有幕係男主強姦人,有兩條友係側邊食花生,畫面係強姦緊,vo就係兩條花生友旁述... 我唯一感想係做乜鳩

- 下次都係唔睇舊戲,經過幾廿年,所謂經典都變得好撚戇鳩,上次睇羅生門,又係覺得好戇鳩。就好似我睇粵語殘片,明明係大悲劇都覺得好好笑...

- 當年我睇雷雨,劇情係d人殉情,女主跑去摸電線杆,一摸就觸電死左,男主一掂到女主條屍又觸電死埋。不過我又覺得幾好睇,睇左兩次,當笑片睇... 第一次睇係老師帶成班同學去電影資料館睇,我同隔離位既同學笑到被公眾人士側目,哈哈,中二病真是可怕。



列車上的女孩

- 離題萬丈,根本不是女孩,點睇都係老女人(剛查了,演員33歲,唔算老既,但都一定唔係女孩吧)。或者想表達個女人酗酒酗到人都殘晒,但殘既女人同殘既少女還是分得出來的,不要欺騙觀眾。而且電影跟列車的關係其實不算很大,只是包頭包尾做了個首尾呼應

- 但無法否認這種戲名很吸引到我,我連簡介都沒看就進場,看了才知道原來是懸疑片

- 扭橋扭得不錯,估佢唔到

- 但殺人理由還是不夠強,我以為是意外誤殺,點知係蓄意謀殺,有冇咁大仇口先?如果賴係兇手性格問題咁都講得通既

- 總結,都好睇既





- 唔好睇,睇到我是憤怒

- 套戲好長,拖泥帶水,網上評論話有張力,我呸,漿住就有

- 因為懶係懸疑,所以睇左大半都唔係好知發生緊乜事,但劇情又拖好長,令人唔耐煩

- 三條線,除左真兇條線,其餘兩條都唔完整,好堆砌,甚至可有可無,條線既出現好似純粹為左擾亂觀眾咁

- 又係懸疑劇情既老問題啦,即係上帝說有光就有了光,拋出一大堆疑團,最後彈一條智者出黎講個真相你知,屌,你講乜都得啦

- 成套戲全部女都好弱智(後來才知道小說有交代愛子係智力有問題,咁宮崎葵真係做得好好),又唔靚,仔都唔靚,有個甚至係醜,但成日close up,好難受。得妻夫木聰同出得兩個shot既女智者(高畑充希) 顏值最高

- 劇情都相當造作,造作得黎不合常理又冇解釋,純粹為營造氣氛。無啦啦剪乜頭髮?

- 三星連珠太假了吧,一睇就知係煙幕

- 戲名叫怒,但三條線之中,得一條稱得上係怒。 "悲憤到想死,是甚麼感覺?"應該係tagline,但咁唔一定係怒喎,嬲自己,係惱唔係怒...ok,你可以話係惱怒,咁ok la,又或者"怒"字係日文中有更多其他意思呢。
但該怒既都唔係刻個怒字係牆上既兇手吧,其他人都可以話係惱怒,但個兇手最冇怒既原因,怒乜鳩?對世界既憤怒?

- 兇手殺人既原因太薄弱,因為覺得人地可憐佢,佢自尊受創所以就殺人?佢活左係世上廿幾三十年從未畀人可憐過?如果唔係佢咪應該殺過好多人?咁真係可憐喇。

- 工頭又智者上身知道一切因由咁,佢同兇手好熟嫁?

- 感覺到成個戲院既人都好躁動好唔耐煩,不停郁身郁勢,我睇完都感到非常怒

- 都唔知點解網上咁多人話好睇,呢套又唔似會搵打手。我見D人focus 個訊息,咁套戲帶出既訊息都ok既,但劇情真係唔得。我支持文以載道,但訊息ok唔係大晒,成個載體都唔得,咁不如直接講句訊息畀我聽算,唔駛拍戲搞場大龍鳳

- "現代人很奇怪,對身邊人會諸多猜忌,對素未謀面的陌生人反而有份莫名其妙的信任",信任問題係呢齣戲既中指,值得思考既。

- 呢齣戲反而引起我對日式便當既好奇,點解日本人鍾意用塊布去包住個飯盒?直接塞入膠袋咪得,我是咪太冇情趣?仲有樣野其實之前已經好想知,點解日本人咁鍾意擺炸物入便當?林晒凍晒仲好食嗎?林晒既炸蝦喎,林晒既吉列豬喎,真係諗唔明,求解答。


FB/IG: 爺去的不是旅行是江湖
http://facebook.com/yeahtraveltw

~~~~~
2023年5月13日更新:
做功課要派問卷,目標六月初最少收回200份-.-
會有人做好心、做功德、做愛心幫我填嗎👀

https://www.surveycake.com/s/z7Pax

沒有留言:

張貼留言