在較大的地圖上查看footprints

2016年12月12日 星期一

DAY 6 江之島, 鎌倉, 東京都新宿

good morning,去廁所擺個靚堆,欣賞屋內漂亮的擺設,非常好既一間屋。住大屋,人都開心d。

品味

精緻

空間感

牆上貼隻小貓,平凡既樓梯都一秒變活潑。
wiki瘋話因為江之島係貓島,所以貼隻貓係度好合理。


頹廢美

心思
kimochi
做乜鳩

又做乜鳩
好少話日本野唔好食,但呢個真係唔得,失望

精緻茶具。
話說廚房有隻鴨,諗左好耐都唔知有乜用途,
最後我估會唔會係用黎壓杯麵,一放隻鴨上去,
size 100%match!是咪估中左?

晨早漫步江之島,人少少,得d貓,清靜舒服,可惜天氣不太好,煙雨濛濛,湘南海岸不如陳綺貞筆下的多姿多彩,但仍然好有feel。作為廢青界傑青,我真係好鍾意悠閒既感覺。


看見海是一種幸運,因為這是很多人一輩子的夢想

回憶彼此同行,和街角故地這樣襯

飄飄乎如遺世獨立,羽化而登仙。

鵰兄:千山我獨行,不必相送


女救生員,石上紮營,好有型

女漢子救生員


食呢餐飯個陣,有位朋友念念不忘成就大業,一見到碗飯有塊大葉就把握機會搞gag。

跟隨海街日記的步伐,江之島特產:吻仔魚丼,一口吃去幾百條生命

好似曾志偉
尋日唔知玩鬼屋定過山車搞到咁,哈哈

slam dunk 平交道,其實呢個位我都幾期待,五月買左機票得知可以黎鎌倉,我即刻翻炒左一次漫畫,又一次滾動到流馬尿,好幾次爭D係地鐵車廂淚流不止,我還特地剪了個晴子頭,萬事俱備,就是為了朝個聖。


我著住ginobili 的Tee,滿心期待咁去,結果我屌你老味,冚唪唥都係大陸大媽,阻鳩住晒,影完仲繼續霸住個位唔走,又成日衝出馬路唔睇車,每分鐘都差D畀車撞,其實佢地有冇睇過slam dunk都成問題。

一個好地方就咁就被摧毀左,如果我係附近居民,應該會好憎slam dunk。

人人人人

盛裝女vs輕裝男,猜猜旅客國籍

睇住佢地影左幾十張一樣pose既相,都仲未影夠

影十世都唔走
好不容易的一剎。要減肥了。

算了,快快離開,返去小町通散步好了。



生機勃勃

比昨天熱鬧多了

可愛

可愛

認住佢,靚毛巾
鎌倉てづくり屋 (鎌倉手作屋),靚靚荷包,老闆娘會包到你件貨好靚。
個陣落緊雨,佢仲好貼心咁係紙袋外笠多個膠套。

好少係日本見到KFC,我覺得係因為便利店炸雞已經太好食,KFC冇頂企

在lawson買了個芝士牛肉可樂餅,超好食啊,外脆內juicy,層次豐富,足料大舊,人間極品啊。然後見到可樂餅專賣店,只賣一種東西就能維持生計,應該有一定水準吧,也買一個,好dry好寡,剛吃完lawson的我大感失望,想不到日本便利店真的如此屈機,完勝啊,便利店產生的小確幸滿足感,真係會令人安於現狀變得墮落。

lawson最高~

可樂餅專賣店

有點DRY

坐返上保姆車,直奔東京都。漸漸成個google map充滿住紅色,塞塞塞塞車,果然名不虛傳。好驚險,最遲2000要還車,我地行下塞下,1930左右終於去到toyota,但係未入油,而對面線有個油站,團友們決定搏一搏兜去對面入埋油先還車!下唔好啦,媽我好驚啊。安全起見,瘋落一落車同toyota講聲話我地入埋個油就返黎,希望佢地會等埋我地先收工,無奈職員不為所動,公事公辦,東京果然是東京,就是不一樣啊,加上佢唔係好識英文,冷淡兼公式化地回應"我地收八點。"

團友評估路況後仍然堅持搏一搏,啊,好緊張啊,一行錯路就玩撚完了!冇了!死了!路仍然好多車,唔太暢順,司機蓮開始暴走,瘋狂屌老母,我心臟都卜通卜通跳到上限,跳速同玩緊富士急鬼屋差唔多。終於兜到入油站,1945,掂喇快手入埋油直入對面toyota,大把時間剩。點知油站職員好嚴謹,要擺到架車好正先開始入油,都算,仲要我地係另一邊方向走。咁樣要再兜個圈先返到對面啊,仆街了!玩撚完了!冇了!死了!1951喇!

最後趁職員擰轉左身,無視佢指示既方向,轉返去我地想去個邊,再無視交通規則,趁紅燈,十字路口所有線既車未開動既一剎,一野dum油爆入車場!啊啊啊~~~~好驚啊,嚇死人家了,心都離晒啊!

1952,四個人一架車,完整無缺係車場,嚇死寶寶了,心臟仲狂跳緊,要食條薯條定定驚。好驚險,呢次旅行,真係畀我抖陣都唔得。

租車五日hkd3111,入左兩次油,每次hkd300左右,高速公路10000 yen (hkd750),加埋先hkd4500,每人都係hkd1100/5日,好抵屌。



即去family mart食返件炸雞,巧juicy巧香脆,讓我沉醉在便利店的小確幸裡一蹶不振吧。

鳩嗚,幫人入手saucony,其實又唔係平好多,scout彈彈啦。鳩嗚boss同蓮大有斬獲,boss表示係gu買左三件衫一條褲都只係hkd408。

Scout 彈彈搵左間居酒屋,一般貨色,但好旺場,高朋滿座,可能因為係星期五,真係feel到日本人happy Friday 放工成班人去飲酒吃喝既relax。

高聳入雲



話說我唔想飲酒,就在menu裡healthy beverage那欄揀飲料,因為想嘗新就揀了一個叫hoppy的東西,反正是healthy beverage嘛。點知這hoppy有酒精味,而且我飲幾啖就紅都面晒,神志不清了。不敢再喝,飯後仍能自行走路,聽講我沿途係咁話「水啊我要買水啊」...

後來回港翻查,才知道hoppy係酒,而且係啤酒溝燒酒。
「hoppy是在過去啤酒還比較昂貴的年代裏,痛飲一整杯啤酒是一件很奢侈的事。所以那時的人們就把啤酒和日本燒酒混搭在一起喝,以便延長是的那美妙的小酌時光,而霍普(hoppy)酒就是啤酒與日本燒酒混搭的產物,且富含有維生素,綜合來說是一款有益健康的酒精飲品。

但是在日本的年輕一代中卻很少有人喝過霍普酒,因為在啤酒已經如此廉價的今時今日,與其那啤酒去兌著燒酒喝,還不如直接暢飲一瓶啤酒。」

原來如此,所以這健康的酒精飲品在menu裡放healthy beverage 那項了,我真係用生命去長知識啊。後來看多田便利屋,從書中情節也可發現hoppy真的被這一輩嫌棄呢。


講左成條街都去唔成,阿蓮淆底,乖乖坐的士返歸了。



本來是買來明早吃的,結果第二天才發現雪櫃原來壞了。
其實本來我想照食,不過團友勸阻,丟了,慘慘

又一day,本日終了,一返到市區就冇乜好深刻既感受講,哈哈。
希望今年有心情打埋剩返個兩day,至於舊年既伊朗,要同自己講快撚d打埋佢,仲有緬甸,唉好懶。

沒有留言:

張貼留言