在較大的地圖上查看footprints

2016年9月7日 星期三

Day 2 蒲甘

坐八半的飛機去蒲甘,安全起見六半出門,結果七點已經順利現身機場。飛機沒太多人坐,齊人就馬上關門,早左三個字起飛,吉位很多,我又是獨霸一行,好彩有飛機餐,快餓死了。

要畀25000k蒲甘景區費先可以離開機場,馬上跳上的士5000k,又火速抵達酒店攤係床hea,好順利。

Hea足兩粒鐘,一事無成,十二點出發,5000k租架ebike,胡亂自駕。原來酒店附近已經有佛塔,後來發現佛塔周圍都係多到唔睇。入佛塔範圍要赤腳,我本來以為除鞋就得,點知係連襪都要除。不過我本來就係踢拖,冇襪。當地人好嚴格,你著住拖鞋踩過一格磚佢都即刻叫你除鞋,反而我著短褲係冇人理(supposed no shorts)。

赤腳行,吉到飛起,d路又多碎石又硬,加埋猛烈太陽,辣到跳舞。本來求其見路就行,後來發現d人個個都行鋪左磚既地方,磚路就冇咁辣腳(好曬個陣都係辣)。

其實等自拍個十秒,腳底燃燒緊,度秒如年


蒲甘同我想像中好唔同,首先佛塔多到冇人理兼冇乜人睇,唔似吳哥窟咁遊客集中,守塔小弟話通常日出日落時間先多人。

其次呢度作為旅遊重鎮,但完全聞唔到商業味,我住娘烏,街燈沒一盞,街道都是黃土大地,連小鎮都稱唔上,頂多算小村。

雖然好難hea,但少遊客始終係好,耳根都清靜。為左kill time,我自拍,反正冇人,唔駛怕醜。


途中已經小炒左兩次,沙地一轉彎就訓低,車牌白考。去到一個無人之境,忽然有個12歲既細路踩單車黎sell我買佢畫既畫,佢既畫充滿童真,猶如幼稚園小朋友既作品,佢拎出黎個下我心諗哪來的自信... 同時又諗佢連咁樣既畫都要拎出黎賣,係咪代表佢已經窮途末路?between 口味獨特的我其實好想買晒黎做明信片,但又唔想佢沾沾,又要提防可能遲下又有呢d自信細路要應付,所以象徵式買一張算,臨走佢仲叫我take care,可能我停車個樣太柒掛,想不到他一語成讖。


前方有個守塔小弟,負責開鎖畀人睇佛像,我覺得返呢份工人生好無聊,係呢個不毛之地等遊客黎。不過好快我就覺得佢份工好有意義。

離開守塔小弟,我沿路駛向另一邊既佛塔,點知條路開始唔對路,巔跛地落斜,路也愈來愈窄,最後已變成兩塊田之間既小路。呢個時候掉頭都相當麻煩,唯有頂硬上繼續向前。無奈兩旁耕過既土地特別鬆軟,車一巔跛,條呔就陷入鬆軟土壤然後完美地炒車,整張凳連電箱全部飛晒出黎。


個下都冇諗自己有冇事,淨係心諗仆街了,係呢個不毛之地炒,我又唔識砌返架車,點搞(唯一好處係冇人見證我柒既一刻)。即刻走返轉頭搵唯一一個有可能出現係呢個不毛之地既人:守塔小弟! 先前去左咁多個塔都冇守塔人,唯獨呢度有,都算不幸中既大幸。但無奈佢唔識整返架車。其實架車結構好簡單,雖然我咁都唔識,但估唔到佢都唔識。啊。唯有請佢幫我打電話去車行搵救兵,好彩有佢,唔係真係好濕滯,我連自己係邊都唔知。


救兵黎到,砌返架車(但張凳爛左)拖返去大路畀返我揸,我估唔到佢仲敢畀我揸... 又或者反正架車都爛左咪畀我玩多陣...

救兵英勇的背影


我炒車個度雖然鳥不生蛋,但風景相當優美,箭咀指住個度就係我架車(既殘骸)。


大炒完都冇乜心情,步步為營,驚弓之鳥,本身行緊50km,而家急降到30,冇車大直路都繼續30,之後求其食個飯(屌又係咖喱,唔想再食了)就打道回府。後來先知食飯個度係old bagan,車行話由酒店揸過去七分鐘就到,我左磨右磨搞左成三個鐘。

摔壞了車凳,又賠了10000k。我小人之心諗,唔知佢會唔會照租架爛車畀下一個人,可能我揸個陣架車本身都爛。

又返房hea,去旅行就係要做平時唔會做既事,例如全天候攤係張床鳩揈揈。

晚餐係酒店附近覓食,呢度街燈都冇,得零星既餐廳,我係唯一客人。真係好唔似旅遊重鎮,仲頹過uyuni。


話左唔食咖喱,最後又揀左tomato tofu curry...不過唔係之前食開好油個隻咖喱,呢款幾好,豆腐仲竟然係玉子豆腐。

本來想係餐廳hea耐d,但瘋狂餵蚊,唯有極速食完返房洗腳。緬甸真係好難係街hea,係餐廳一係就烏蠅食你d餸,一係蚊食你,食慢少少都唔掂。

沒有留言:

張貼留言