在較大的地圖上查看footprints

2016年9月21日 星期三

樓下的房客,羅生門,屍殺列車,謎之時空

樓下的房客

1,我好鍾意本書,應該睇過三次左右。戲都拍到偷窺,惡作劇,穎如好陰森既感覺,但結局改晒,我不能接受,unacceptable, totally unacceptable 。

2,我要劇透。
電影結局解釋左點解任房東會做出變態行為,書就冇解。點解每件事一定要畀個原因佢?唔可以係冇原因/純粹無聊貪玩?仲要個解釋係話房東做完臥底後精神分裂,喂,港產片黎既?終於明白點解搵任達華做呢個角色。首先將件事講到咁白,就失去左個詭異離奇既感覺,第二個解釋仲要咁平庸,本身我睇到好入戲但一知道結局都即刻抽離晒萎縮晒,冇癮。

3,事後睇返早幾星期講樓下的房客首映既娛樂新聞,vo話"今次新戲入面任達華扮演精神分裂..."根本已經大劇透,好彩我睇戲之前唔知。

4,仲有呢個穎如只係房東死左既女,係房東想像出黎,其實所有事都係房東做。唉,夠了好嗎?話房東精神分裂都算,仲要話其實冇穎如呢個人,電影世界唔可以異想天開一點嗎?咁同我細個作文開頭寫到天花龍鳳,最後話原來係發夢有乜分別?屌

5,老老實實,我份人好公道,是其是非其非,應讚既野我會讚。呢齣戲演員演得好,尤其穎如; 配樂亦非常好,管弦樂同齣戲超級夾,又好聽,仲有黑色星期五,選曲一流,好好。


羅生門

1,1950年黑澤明的經典電影,風格真係同而家好唔同,我有種睇粵語殘片既感覺。大概以前的人比較純真,故事好簡單好直白,仲富有教育意義。演員演技浮誇,真係好似粵語殘片。

2,除左劇情同演技,鏡頭運用都同而家好唔同,呢套戲既shot得幾款,根據wiki:

《羅生門》中多採用平衡構圖法,人物多出現在畫面中央。人物單獨出現時,特別是他們在糾察署提供證詞時,不管是樵夫、雲遊和尚、衙役、強盜、武士妻子都出現在畫面的中心。即使是衙役和強盜同時出現時也是一左一右構成畫面主體,是一種對稱性構圖。

其次也採用了主次法則,在糾察署和女巫做法時,樵夫和雲遊和尚總是端坐在後面,是畫面的次要主體,構成畫面的背景。也有開放式構圖、黃金比例構圖和三角形構圖等等。

原來人物多出現於畫面中央都係一種手法...令我諗起作文既白描法...

3,節奏好慢,忍唔住訓左陣,訓醒都仲跟到。


屍殺列車

1,我好撚想嗌啊屌你,好撚驚啊仆街,屌你老味好撚恐怖,我以為自己係富士急鬼屋120分鐘,如果我唔係gum住個嘴我已經嗌左出黎!

2,兩年黎我入戲院咁多次,最多人去廁所一定係呢場,我肯定d人都驚到標尿! 我都柯左次尿,驚到好急,好撚驚呀救命,冇誇張啊屌你,唔信我都要信其他跑出去去廁所既觀眾! 平心而論,真係未見過咁多觀眾去廁所...

3,感謝主啊好不容易我終於睇完,架車終於到釜山,我中途已經忍唔住講粗口問楊做完未,仲好想起身跑。睇完我仲去便利店買左盒牛奶公司鮮牛奶,$8.5,一野乾左佢黎定驚。我描述返畀同事聽套戲有幾恐怖既時候,聲音仲有一絲顫抖,驚魂未定,佢地好理性問我點解定驚要飲奶,我鳩噏話因為飲奶有種襁褓時代係母親懷裡既安全感。

4,雖然我不停爆粗,但其實我覺得好好睇。緊湊之中會放break 畀觀眾抖下,gag亦幾好笑,連我咁嚴肅睇戲既人都笑左兩三次,所以真係幾好笑。

5,鏡頭令刺激度+10,好似打緊house of dead,我爭d想拎把槍出黎射。幾千隻喪屍衝出黎追火車個shot似曾相識,好似一個唔記得乜名既綜藝節目。

6,劇透下先:一知道感染源頭關男主事,我就知佢必須要死了。一知道個女首歌原來係唱畀爸爸聽,我就知佢遲d一定會再唱一次。本來以為會係男主死緊(dying)個陣唱,既收煽情之效又可以圓個心願一路好走,點知冇係個陣唱,然後我又被劇情牽走忘了唱歌這回事。直到最後,二人穿越隧道步向釜山,我仍未思考到究竟可以點收科,結果原來首歌呢個時候先用,咁唔怪得男主dying 個陣都唔唱了。

7,這其實是一個仗義每多屠狗輩的故事。


8,睇個陣已經覺得男主好似趙永洪,大隻佬好似古明華,估唔到網上有好多人都有同感。

9,總結,好好睇,但我唔會再睇。


謎之時空

1,為左純純先至睇,純純演出恰如其分,但戲份其實唔多,而套戲係當觀眾戇鳩。

2,又要劇透。故事講(應該都成三十歲人既)男主穿越回到小學時期,阻止誘拐殺人案發生。即係好似柯南咁,小學生既身體藏住一個成年人既靈魂。但係男主既行為同小學生冇分別,驚個女仔被殺所以將佢收埋係空置既車上?仲要佢一個人係車上訓覺過夜?點解唔直接帶佢返自己屋企,要搞咁多野仲要唔係好work?

3,又點解身體係小學雞既男主要趁自己同疑兇獨處一車時揭發佢?呔盤係疑兇揸緊,佢車你去邊你冇得say no,而男主又小學雞軀體冇可能打贏疑兇逃走,所以男主就好順利咁畀疑兇車左去無人之境然後從高處掟左落河。唔抵可憐喎,自取滅亡,呢d鳩緊張情節。可能有人會話,日本人唔想長輩難過,所以就算踢爆佢都唔公開踢爆,等佢保留樽鹽。如果想子為父隱,係咪應該乾脆視而不見就算?私底下揭發長輩,係想佢自首定自動收手前事不追?前者既話咪一樣傷害左長輩樽鹽。三十歲人喇,頭腦清晰點好不好,雖然我知年紀同理智程度唔一定成正比,但一而再再而三咁表現到成個小學雞咁,咁既劇情實在零說服力,當觀眾白痴。


4,又點解男主畀人咁樣掟落河都冇死到?算了算了,小學雞時代的事我不計較了,但戇鳩劇情仍未終肯放過我。男主穿越回到18年後成人狀態,繼續保持戇鳩,佢畀人掟過落河都未識死,再次單挑長輩兇手,兇手本來想自盡,男主鳩英勇上前阻止結果死左。自作自受,又玩單挑,又係呢d鳩緊張劇情,男主一生皆為戇鳩所困,在戇鳩中度過,善哉善哉。

5,兇手行兇既理由,係想細路哥仲係純真潔淨冇機心(類似啦)既時候死去。唉又係呢d論調,睇到厭了。

6,男主既小學同學為左做正義朋友,所以長大左做左律師,18年來佢一直有跟進呢個未落網既誘拐殺人犯,而跟進既方法係剪報。除左剪報,佢冇追查亦冇做其他事,淨係剪報...咁樣就算係正義朋友...

7,劇情不合理既戲可以分兩種,一係寧要不通莫要平庸依然好睇,一係既不通又平庸到令人扯火。呢套係後者。不過有村架純還要演得恰如其分,好彩有佢頂住我先冇咁嬲,雖然佢戲份唔算多。條trailer 唔錯,厄得下人既。

8,成年人解決唔到既事,就搵藉口扮晒野咁交畀細路去做,好過分。香港何嘗唔係咁,搞唔掂政治就要學生黎背負重任。



沒有留言:

張貼留言