在較大的地圖上查看footprints

2016年9月3日 星期六

Day 1 仰光

幾個月前突然被買機票,然後差點變獨遊,然後又確定變返二人同行,最後埋門一腳又變返獨遊,變變變變變,猶如佢家下黃色衫又變左著綠色衫。

本來真係冇mood到想改去日本,但過多幾日睇下緬甸blog,興致又返黎,身體非常誠實。

第一份工我將公司電腦桌面換成復活島,然後我就去了復活島; 第二同第三份份工我換成伊朗+緬甸,就去了伊朗; 第四份工我保持原裝xp綠草地(半公家電腦費事set到咁personal)。所以我深信我係會去到緬甸既(因果關係誤),但xp綠草地應該唔會去。

四點機,一點半上機巴,以為自己好早時間綽綽有餘,到中途塞完車先拎張機票出黎望下,屌check in counter 起飛前一個鐘就關。呢個時候已經1440,仲係青嶼幹線收費區 (我架機1605飛)。咁都冇辦法,跳車又唔係,照計應該岩岩好趕到,趕唔到都係命運,於是我決定繼續訓覺。最後三點左右check in達陣。

機上,坐第二行,好少有得坐咁前,而且成排三張凳我獨佔,遲check in都有好處。空少基味好濃,講announcement 把聲好溫柔,私底下講野(我坐得好近佢地,聽到晒)語氣好似我一位朋友,佢同空姐好多野講好好傾,連個格都似我個位朋友,真係令我倍感親切。

坐得前,順理成章排頭位落機同入境,迅速搭的士出市區,8000k,45分鐘,好順利。

落街食個飯。酒店附近有kfc,kfc係當地似乎係高檔野,門口有兩個職員負責幫客人開門,樓底又高。呢度竟然都有亞坤,仲有百盛。

求其去左附近食traditional Myanmar food,即係咖喱。味道就是普通咖喱味。

咖喱牛,有湯有菜有飯有茶有廁紙有牙籤,4000k

話說就黎食完飯,服務員畀左杯茶我,同時擺低呢盒野,我諗呢盒野應該係丟落茶好似糖咁掛,東南亞,中東,南美人最鍾意甜。


丟左落茶之後我見到企係咖喱櫃個班少女職員係咁望住我微笑。之後佢地同另一個識英文既服務員講左d野,然後個英文服務員就黎同我講,個粒野就咁食,唔駛擺落茶。媽,好柒。

沒有留言:

張貼留言