在較大的地圖上查看footprints

2016年9月5日 星期一

屌你嗎



我點會like小麗老母啊屌你,呢個時候suggests 我睇,傻撚左啊

其實唔係好明朋友點解會因為建制大勝而沮喪,因為我一直冇期望過建制能夠有幾墮馬。

只係家母平時都唔投票,今次為左踢走葉建源,順便投埋柯創盛。哎唷唷,我不爽。

我真正想屌,係羅37同屌麗都入局。不過冇乜人明白,佢地仲傷心緊建制大勝,唔通我同佢地講呢d。

Heidi chu左膠,但我其實幾鍾意佢,估唔到佢係票王,可能吸左好多新移民票,希望佢唔好再咁左膠。

游蕙楨都入到,又係估唔到,希望佢畀心機,而家仲未夠班。

最後又要講返界票論。D票本身唔係你,何來界。熱普城同所謂泛民同其他非建制,唔同路線,冇話唔投你就會投佢啊,自由意志揀射落海都得,唔好再講界票。

仲有配票。根本民調信唔過,非建制狗咬狗配票唔係咁易,雷動同掌心雷動邊個準d?分分鐘自己配錯票dum爆心口。再講,就算非建制守得住,都可能只係茍延殘喘,亦都可以禍港。既然預計唔到,不如跟隨個人本意投票,唔好再諗配票,投票本意就係投你想投那個,唔係保大局,何況保大局唔係咁保,棄選係咪有黑幕都要睇定d。

說穿了,畀得你玩呢個遊戲,就係因為搞個班人有勝算,唔係點會畀你玩。係好無力好黑暗嫁喇。啊,我咁講算唔算企左係高地?

利申:我冇投票,我唔岩。

沒有留言:

張貼留言