在較大的地圖上查看footprints

2016年7月2日 星期六

生活淡淡似是港豬。

- 由於儲下太多鐘,六月被逼瘋狂day off,爽歪歪。上星期去了深圳,呼吸國外的空氣,吃又平又好味的地溝油。深圳通脹嚴重,面點王現在也不便宜,一份醬骨架要三十幾。潮泰倒還算便宜,28一碟肉,性價比高過面點王。返大陸少不了入手老壇酸菜麵,其實香港應該也有但我就是喜歡在大陸買,是習俗。另一習俗是吃walls 千層雪糕。






- 大陸銀行職員辦事爽快迅速,客又不多不用等太久,比香港好。


- 原來在羅湖關口可以看到兩個麥景陶碉堡。

No filter 


- 與一位三年前在天空之境(旱季)遇上的香港朋友敍舊。很少能和旅途上偶遇的人(不論是否香港人)keep in touch ,回想起來好像也只有這麼一位。即使是一起在外地玩得很瘋瘋到一起去廁所偷廁紙偷足三星期的香港同班同學,回港後也可以沒有下文,所以我更珍惜這位天空之鏡(旱季)朋友。


- 他四字頭,是一枚自稱仆街中產的中產,平日吃好西,跑跑步,玩下筆(有次在施德樓遇到他),談吐用辭年輕貼地(例:糟溜魚片甜甜地有酒味,類似酒釀丸子d friend ); 放假去旅行,旅行會在當地跑馬拉松甚至去山中禪院靜修。希望我到他那年紀仍能像他一樣,興趣廣泛,活得年輕,對世界不失好奇。

泰豐樓



- 日文溫到第五課咁大把,我果然是偷懶的天才




- v要返工了,重投港豬生活。他返工前最後一天我們去了蘭桂坊食巴西燒烤當午餐,離地得很。好味,埋單不用200,抵,但午市烤肉款式很少。好懷念南美的good old days。

呢種豆,真係巴西味,懷念


- 路經屁桃cafe,v竟提議入內,實在令人吃驚,難道有工開會令人情趣值急升嗎?




- 徐佳瑩演唱會。當年有睇星光3,早幾年又去深圳睇佢音樂會(免費),好好聽。今次star hall搞,本來覺得個場好濕鳩,入場秩序混亂,座位又唔係梯級設計,個場又細,後來又覺得細有細好,不過秩序真係好撚濕鳩,指示又少人手又少。


- 徐佳瑩係咁唱係咁唱,水都唔駛點飲,好犀飛利,講野又幾好笑,仲廣東話唱下一站天后同喜氣洋洋,真好玩。twins 歌真係太耳熟能詳,intro凳凳燈凳鄧已經大家已經知係乜歌,全場哄動。首歌由徐佳瑩唱幾有意思。好用心既演唱會,下次有都要再睇。最後,我唔明點解d人係咁拍片,偏偏下一站天后同喜氣洋洋好少人拍,唔係呢d cover 先最值得拍?

$680都係睇兩個頭中間條隙


- hebe演唱會。其實(以為)冇聽開,係v逼我睇,點知原來我好多首都聽過。Hebe唱live 都好得,絕對唔係花瓶。過場會播d好文青好鄺字俊定鄺俊字既濕鳩文句(sor,真係覺得太矯情),台灣人真係好鍾意講大愛。舞台佈置好靚,hebe都好靚。




- 最近聽梁基爵同梁詠琪,made my day。詠琪當年既妝同造型而家睇返都唔娘,好襟興,非常難得,好多人既造型都好不堪回首。

沒有留言:

張貼留言