在較大的地圖上查看footprints

2016年7月18日 星期一

Day 1 成田

- 好撚緊張,未試過同呢個組合去旅行。我竟然破天荒提早兩晚已經開始執包袱,出發個日仲極早醒左。而緊張豬既似乎唔只我一個,其他人好似都訓得唔係幾好。媽,好緊張呀。

- 仍然覺得能夠成團好不可思議,呢個組合話去旅行都講左應該有兩年掛,但(我一直都覺得)得個噏字。明明早幾個月聽舊生會旅行仲好感慨,點知忽然間又峰迴路轉機票都買埋。媽,unbelievable啊。

- 冇乜做過野已經final call,仲有條友自己入信用卡lounge大吃大喝,搞到final call先現身。

- hx真係正野黎,a330,等起飛時播著千禧年代經典金曲:灰姑娘,shall we talk,唔記得邊首twins,仲有新d既他約我去迪士尼。出發一刻能夠聽住盡情愚弄我吧,好幸福。

- 有個短髮空姐好得意,有d似呂慧儀,我好鍾意,佢一顰一笑都看在我眼內了!開心~

好耐冇試過有空姐問我chicken or fish了好撚感動


- d人好麻煩,無啦啦唔見入境卡又唔知地址填乜又冇筆,然後再搞下電話卡,搞到要坐尾班jr。

- 係月台影相畀叔叔笑,可能個樣太白痴

- bnb host好好人,特登黎接我地,間屋好靚靚,廚房設備極齊全,焗爐都有,又包早餐,竟然有蛋蛋,本人好滿意


- 第一餐食拉麵,好大碗,好飽飽,好味味



極mk牛奶妹


右路好食,大大粒夏威夷果仁


- 電視仲有櫸坂46迎接我,開心

沒有留言:

張貼留言