在較大的地圖上查看footprints

2016年7月14日 星期四

slam dunk,夢拉龍,空洞的十字架,初戀這件小事,下女誘罪,怒海公民,水手服與機關槍卒業

最近日理萬機,接連衝了幾本書。作為本年度第三季的開端,這成績(比起上一兩年)算不錯。


- slam dunk,很久沒看漫畫,因為即將會去鎌倉,所以翻炒。明明已經知道劇情,還是看得熱淚盈眶,差點在地鐵哭出來,好尷尬。我這麼愛看熱血類,大概是因為平日都過著死翹翹的生活吧。然而現實是赤木和木暮終究要畢業,kobe和td也要退休,贊路比利月底都三十有九了,離退休也不遠矣。唉。



睇到我好想打籃球

- 夢拉龍,家母又從圖書館捧來一堆林詠琛,看這本是著謎系列的外傳我便讀一下。還是上帝說有光就有了光的老問題,搞很久最後三言兩語便將事情解決了,其他無關痛癢的篇幅則長篇大論,長氣到死,短期內都唔睇林詠琛。


- 吉洞的十字架,聽說讀完會不敢去青木原樹海,我很有性趣,周末急不及待馬上去圖書館借了。或許是因為知道真正的樹海並不如封套般陰森,所以讀完又不至於不敢去,但仍然無損好看程度,一下子就看完。最近都沒讀到令人印象深刻的書,能在鬱悶中遇上東野圭圭真的太好了。

日本人對社會現象的批判太到位,死刑代表甚麼,坐監又能怎樣,誰有權決定他人生死,雖然不是甚麼新議題,贖罪的部分讓我想起(湊佳苗的)贖罪,但這故事寫得太精彩,不得了。又雖然吉洞的十字架這個term忽然出現在對話中很突兀,但卻是極到肉的比喻。

封面真的有個空洞的十字架,十字架背後還有一片藍綠tone樹海,這設計簡直無懈可擊,好有意思啊。


- 初戀這件小事,聽講我的少女時代似呢套,的確係,都係中學暗戀+醜小鴨變商天鵝既故事。一貫秦國片既節奏,但枝節太多劇情有d散,但都好睇,女主變返靚之後真係好靚。


- 下女誘罪,太好睇,真係好撚好睇,好慶幸自己有睇。145分鐘冇悶場,服飾場景精緻華麗,燈光鏡頭一絲不茍,兩個女主一絲不掛,身材唔大唔細岩岩好,金泰梨非常靚女,100分!!! 同朴贊郁真係相逢恨晚。


- 怒海公民,拍難民偷渡去歐洲既紀錄片。好悶,好多好似冇乜意思既鏡頭。


-水手服與機關槍卒業,主要是為了看唯唯,其次因為原著作者係赤川次郎。But垃圾,真係好垃圾。Cult 片黎,鏡頭係咁搖係咁轉,頭都暈,有冇考慮過觀眾感受?暈到唔想睇,剪片條友唔覺暈嗎?劇情推進太慢,好多時根本原地踏步,我訓左陣,訓醒都冇事發生過。

赤川我中一鍾意睇,睇左好多本之後覺得佢愈新個d愈唔好睇,然後就冇再睇。如果水手服原著真係咁樣,咁真係好彩我一早就唔睇。

全場最好睇既部分竟然係完場有抽獎,獎品係畫冊,簽名碟,最後仲有橋本環奈1比1咁大既紙板,全場爆笑。個個領獎個陣都猶猶豫豫一臉尷尬,唔係好想出去咁。可惜我唔中,我好樂意去領獎。

沒有留言:

張貼留言