在較大的地圖上查看footprints

2016年6月7日 星期二

唔駛$4000馬爾代夫之旅 Day 5 新加坡:牛車水

凌晨四點幾到新加坡,比預定早,虎航於準時方面真不錯,有早冇遲。


我同v都係第二次黎新加坡先發現呢個國家好多戇鳩位。


1,地鐵售票機,車資五蚊以下只收散銀,六蚊以上先收十蚊紙,但冇寫到車資5-6蚊可以畀乜。我地兩張成人飛去牛車水,車費5.2,實驗證明唔收十蚊紙。唔夠散銀又要去counter兌,counter又不售票,於是又要返去售票機買飛。好彩晨早流流唔駛排隊。





搭0531第一班地鐵去牛車水。地鐵車廂也是智障,每九個座位就有三個關愛座,多到反智,簡直關愛滿瀉,人們都不管那是甚麼座位,照坐如儀。


38分鐘車程就到,天還未亮,Maxwell熟食中心已經有店家開門了。吃著真真粥品,大碗,好味,足料又便宜,三蚊幾坡紙,Size揀細碗都超大碗,有魚有雞有皮蛋,還另加了雞蛋,香港很少可以加雞蛋。粥是杰的,吃完好飽,很滿足,我一向喜歡吃粥,這碗我很滿意。









蔗汁還是當年的價錢,一蚊杯,透心涼,又沒有過多的糖。


七點未夠,天天海南雞飯的店員已來準備,要搞三個半鐘才能開舖,做飲食業真是辛苦錢。


天亮了

疑似公屋

在牛車水街市發現

卵巢護理


昨晚在機上沒睡好,V今晚又長途機飛瑞士轉機去華沙,所以他非常渴求一張床。我們孤男寡女去找時鐘酒店,牛車水果然乜都有,輕鬆找到,住一日抵玩過住四個鐘,乾脆租一天。但COUNTER阿哥將我們房的CHECK OUT時間寫為11PM,因為多口的V跟人說了自己夜晚十一點機,都叫左佢咪講咁多廢話,雖然都冇所謂,反正我地唔會咁夜先走。






外表睇唔出,COUNTER都睇唔出,一打開房門先睇得出間野好頹,好似幾年前仲係終極窮撚學生去大陸旅行時住既招待所,雖然間房有冷氣已經萬幸,但一點也不涼;有浴室,但冇廁所,我寧願要廁所,屙尿緊要過沖涼。呢個賣相已經SUPERIOR DOUBLE ROOM,唔知STANDARD係點樣?




訓左四個鐘,發左個夢中夢,inception,主要內容係講我係呢間房一訓醒就發現幾乎全部野畀人偷晒,著緊既衫褲都冇埋,要裸跑逃亡(雖然唔明點解畀人偷左野要逃亡),逃亡中途醒左,原來係個夢,環顧房間四周,屌那星,同夢境一樣畀人偷野,又冇著衫,於是裸跑逃亡,依然唔明點解畀人偷左野要逃亡,逃亡中途又醒左,仲訓緊係呢間頹房,熱到成身出晒汗,不過有著衫,財物都係晒度,我終於返黎現實。現實係,一張開眼就見到牆上有甲由。






落街,飲碗廿四味,行下牛車水,行左幾條街都唔見有兌換店,或者係我智障搵唔到,但照計呢d遊客區,兌換店應該隨處可見先係。有件事,真智障,有間旅行社,門口寫到明係有錢幣兌換,入到去職員一臉茫然話呢度唔兌錢,哦。最後去maxwell求其搵間雜貨店兌,雖然不是甚麼好價,但老闆娘好熱情,是但,照兌,我費事再搵,我冇時間,又同老闆娘買左袋花占餅,好耐冇食過。





作為港豬,去旅行都不外乎飲飲食食,繼續進擊maxwell。天天海南雞飯,鴨肉飯,咖啡,蔗汁,又平又好味,真係令人懷念,當年新加坡之行最鍾意就係呢個熟食中心。


排前面的人汗流浹背





另一大愛係松發肉骨茶,去到剛好午餐時間,排左一陣隊。v用普通話落單,阿姐回應"講得咁辛苦講返廣府話啦"。




肉骨茶極重胡椒味,爽歪歪;首嘗魚片湯,其實即係肉骨茶舊排骨變左魚片,魚片份量極多;油炸鬼唔脆,唔知係特色定擺太耐;馬蹄水飲落喉嚨好舒服。另外買左成盒肉骨茶粉返屋企慢用,嘻嘻。


食完就係分別既時候,自私的v自己去波羅個海,我獨自回港。我都想去波羅個海。


機場買煙超抵屌, 3x坡紙一大盒, 一大盒=十小盒, 即係廿雞港紙一盒啊

五日旅程匆匆過,為了哀自己又返黎做港豬,打算係香港機場食大力水手炸雞,點知出左閘先發現新舖搬左入禁區,算了。期望下次旅程吧,那可是本年最值得期待最不能預計的旅行啊


返到屋企先發現大背囊條帶唔知幾時斷左一截, 明明今次冇寄倉, 諗唔通佢係幾時爛點樣爛.

沒有留言:

張貼留言