在較大的地圖上查看footprints

2016年6月3日 星期五

阿郎的故事, 烈火戰車

放飯又是睇舊戲的好時光



阿郎的故事

- 張艾嘉幾靚,個樣完全唔似三十六歲

- 發哥揸vespa,我理想中既文青型電單車。但唔知點解佢次次停車都落大架,係咪佢個款車冇側架?利申:唔熟車

- 波仔做戲好得

- 睇到結局屌左出聲, 乜撚野結局黎, 好撚嬲, 我不能接受

- 呢個世界真係冇夢想



烈火戰車

- 既然都是關於電單車的電影, 讓我順道來記一下早前看烈火戰車時摘下的對白

- "我做野係向自己交待, 過唔到自己個關, 人地讚你好有乜用"

- "我鍾意佢地, 係因為佢地令我有鬥志, 佢地令我挑戰自己"





(就是這種電影拍太多, 老母們才會如此反對孩子騎電單車. 雖然, 真的是危險沒錯.)

沒有留言:

張貼留言