在較大的地圖上查看footprints

2016年5月26日 星期四

唔駛$4000馬爾代夫之旅 Day 4 馬累,機場島

留在馬爾代夫的最後一天,在馬累隨意走走。



街市,都是生果檔,如果早兩天發現就好了,生果看起來比超市的吸引許多,蕉是成抽連樹榦掛著賣的,好有風味。要了一根咁大把,幾毫子港紙,好味。



街市旁是魚市場,一條條長過人類的吞拿魚全放在地上賣,如果早幾日發現,唔知可唔可以買條返酒店叫酒店幫我煮?




魚市場對面馬路都有個街市,門口第一檔的檔主挺熱情,給我們試食椰子糖和杏仁,我們買了個椰青,他又送我們兩條蕉。





其實我很喜歡旅行時逛街市,可以知道當地行情。馬爾代夫的街市和魚市場都好玩,又在地,比起去resort監獄島,我更喜歡這種行程,到處走走停停。住監獄島,只是租用人家的設施,去完也不知道馬爾代夫是一個怎樣的地方。人造設施(包括好多人造沙灘)隨時可以被其他更新更靚的地方取締,當地的風土人情則難以複製,馬爾代夫只此一家。慶幸自己因為貪平因為唔太好水上活動而選擇住居民島,打破了我本來對這國家等於陽光與海灘的刻板印象。


獨立廣場

獨立廣場


路經國立圖書館,又進去坐了近一小時。在這個沒甚麼遊客,沒甚麼景點的地方,做點在地的事,多好,馬爾代夫可以咁樣玩。

圖書館門口寫著silence please ,但職員卻在大剌剌地講電話,真奇怪。


圖書館有個中國區,裡面都是簡體字書,大部分皆由中國政府送贈,館藏也不少,連魯迅也有。




蘇丹公園,一片頹垣敗瓦。





國立博物館疑似冇開。



舊總統府好七彩繽紛,對正皇室貴族墳場,似乎呢度既人比較百無禁忌。


七彩繽紛的大門


路經tripadvisor高排名的秦國餐廳thai wok,我諗中文譯名應該係大鑊。冬蔭功幾好味,有自己特色,又足料,份量又多,飲極都有。
外表像清湯, 其實幾辣

炸蝦太厚粉, 咖喱雞好辣幾好味

話說呢度既人流行隨地拋垃圾,路邊總有大量膠樽之類既廢物。但係作為好孩子,我地盡量都使用垃圾桶,有次丟垃圾,一個坐係垃圾桶旁既老伯仲同我地講thank you。第二日,我地又路經同一個垃圾桶,阿伯又坐左係度,睇黎呢個係佢每日打躉既地方,佢對我地微笑點頭,似乎認得我地。丟個垃圾都能夠得到一句thank you,可能係呢度太多人隨地拋垃圾,又或者係當地人真係好nice。




返酒店,坐酒店車去碼頭,再度見識當地人像拓海般的駕駛神技,穿梭於橫街窄巷,見位就攝,犀飛利。
幫忙拿行李的酒店哥哥





坐船去機場島,本來打算去度假村那邊逛海灘,但忽然天降甘霖,狂風暴雨個隻,是幾日以來見過最暴和最持久的一場雨,只好留在機場鳩等到上機。
臨走終於見到遊客






孤獨的手推車, 有蠟筆小新gameboy遊戲超市那關的味道. 跳上去的話車應該會自動行駛.



話說這陣子是馬爾代夫的雨季,這幾天每到下午就會灑一場大雨,來得快去得快,幸好幾乎每次下雨我們都在室內。


機場沒甚麼好吃,international 那邊的禁區外只有burger king,秦國野,中國麵,咖啡店,又不便宜,前兩者十幾蚊美金,唯有食香港冇乜分店的漢堡王,單點兩個包。


不太喜歡機場島,那邊的人跟居民島人對待遊客的態度很不同,後者好nice 好熱心,前者冷淡好多,仲會黑面。有次我行入機場廁所,清潔阿姐即刻望住我皺眉,然後跟住我去廁格門口,用body language 叫我唔可以踩上去馬桶,要坐係度屙; 然後去post office ,個staff又咿咿哦哦唔知講乜。可能太多劣質大陸人黎搞亂檔,佢地一見到華人樣已經唔歡喜。


以前旅行試過好多次Check in等十世,今次都唔例外,條隊前面得四條友,等鳩左我半個鐘。當地勤姐姐連我去新加坡轉機都要問我有冇visa,我馬上明白佢做乜搞咁春耐。


總結馬爾代夫帶畀我好多驚喜,同想像中好唔同,平日fb睇人d相,應該都係酒店島影,於是我以為馬爾代夫周圍都係靚海灘,原來唔係。

首都馬累好重東南亞味,完全同度假天堂扯唔上邊,甚至遊客都冇乜,專攻遊客的手信店很少,所以此島的商業味是零。

我住個間酒店,好多住客個樣都好local,或者係附近國家既人,女住客好多都係伊斯蘭裝。
街上既男人大部分著長褲,女人九成包頭,除左我自己對腳外,我未試過係機場島以外見到女人腳裸露於空氣中(後來回港再看其他人的blog,說即使是遊客,短褲不可以短過膝頭,也不能穿冇袖衣服...)。

當地人(機場職員除外)好nice,好helpful 。

居民島物價唔高,貴d既餐廳都係幾十蚊港紙一碟飯,海邊餐廳食二人份海鮮都係289mvr(hkd145),平既local food三十蚊港紙有一大袋,浮潛最平usd35都有,所以平玩馬爾代夫不是夢。

這次行程每人應該花了hkd4000以內,機票1700,酒店三晚800,又有水上活動,又有陸上閒逛,唔錯,係開心既,睇我今次遊記咁好心機up相就知啦下嘛。









晨早九點幾, 走在無(乜)人的街



上機,見返好多黎個陣同機既人,大概大家都是買了平機票來吧,唔知佢地呢幾日做左乜呢。雖然我實際留係馬爾代夫得三日三夜,但我覺得夠了,剛剛好,呢度唔係咁多野做,又熱,係時候要走。


新加坡轉機,開心,期待,我要食天天海南雞,松發肉骨茶,我思念了年半啊,嗚啊。

~~~~~
2023年5月13日新增
做功課要派問卷,目標六月初最少收到200份-.-
會有人做好心、做功德、做愛心幫我填嗎👀

https://www.surveycake.com/s/z7Pax

沒有留言:

張貼留言