在較大的地圖上查看footprints

2016年5月26日 星期四

冤魂物業: 殘穢, 嫲煩家族, 失驚無神自殺合約

冤魂物業: 殘穢

- 應該去新世紀睇,但我去錯左朗豪坊,以後避免去呢d唔利我既地方。

- 其實我未入場前以為是推理懸疑片, 入場看了才發現是鬼片.

- 我也很久沒看過鬼片了, 對上一齣應該是嚇鬼阿嫂.

- 冤魂物業: 殘穢不算恐怖, 場內觀眾還不時發出笑聲, 笑蘇哈"湧"出來. 

- 以前的我也是這樣, 每次看鬼片出現(懶)驚嚇鏡頭就不停笑, 青春真令人懷念. 中學時很喜歡看鬼片, 而且百無禁忌乜都唔驚, 愛看港產鬼片, 陳文媛的咒樂園, twins和boyz的古宅心慌慌... 兩齣也是開場笑到完場.

- 講返殘穢,太長,由2012年一直追查到191x年,查極都有,睇到我後尾訓左一陣。

- 原來原著作者小野不由美,係another作者綾辻行人既老婆



嫲煩家族

- 山田洋次

- 劇情係愛回家咁,屋企發生左d事,最後和氣收場

- 都係太長,又平凡左d,東京小屋好睇好多

- 創作社牆上貼了東京家族的海報

- 同場有英勇男士怒屌大媽,佢叫師奶熄電話,咁忙唔好睇戲。大媽粒聲唔出冇還擊,真係振奮人心,應該為呢位男士鼓掌,不過佢個"忙"字窒左,失左少少霸氣



失驚無神自殺合約

- 題材有趣,結局娘

- 有得揀點樣死都唔錯,好過下下call白車死係醫院,臨死仲要被急救搓到肋骨都斷咁辛苦

沒有留言:

張貼留言