在較大的地圖上查看footprints

2016年5月22日 星期日

唔駛$4000馬爾代夫之旅 Day 2 馬累,villingili island

五點起身,打算行去東面的公共海灘看日出,行去途中天已開始光,怕趕不及,打的,近兩公里,約兩美金。


在防坡堤畔靜候再靜候,首次拜見印度洋。東方紅太陽升,馬爾代夫的東方出了個毛澤東。人生第二次成功睇到有偉大的毛主席本尊的日出。Wow,印度洋,正,腳頭好!


公共海灘。出發前我就知道,因為伊斯蘭教的關係,公共海灘都禁止穿著比堅尼,但萬萬沒想到當地人保守到穿著日常衣服下水 (本來以為他們會穿蛤蟆衣之類的泳裝)。男的就tee+長褲(少部分人短褲,零人沙灘褲),女的就full set伊斯蘭裝,頭巾長衫長褲。而且他們都不是游水,只是抱著浮條在浸水,還會下了水才熱身,真令人大開眼界。


這公共海灘其實很小,如此多人擠進去(我去的時候才早上五點幾,人已經那麼多,天亮後人數大概有增無減)其實都沒甚麼空間可以游水,或者因為這樣所以大家都只是浸水。作為以水清沙幼見稱的島國,當地人卻都只擠在小灘,許多漂亮的沙灘都劃為私人用途,只給度假村住客使用,有點可惜。希望這幾天能找到更多美麗而公共的海灘。
個沙灘就得咁細,後面仲有樓。我畀呢張相朋友睇,佢地異口同聲話"呢度香港黎嫁喎"...


回酒店早餐,得知今日的浮潛團滿額了,改報明天的團,然後回房睡覺。


睡醒,去碼頭坐船。途中路經另一好似名叫rasfannu既沙灘,靚過大過今朝那個,不過佢係長條形橫向伸展,游水既話依然游唔到好出。
鏡頭起霧so9sad





碼頭旁是駕駛學院,d人練車好似亂揸,冇特定路線,電單車平地八字個場好闊,比香港的斜路八字容易多了。


其實我覺得應該嚴格限制馬累島上汽車數目,島已經細,路窄人多車又多,忍者咁貼住牆行都仲驚畀車車到腳趾。
無論路幾窄,側邊都有電單車泊係度

當地人坐貨車時好鍾意企係度隻手掠係車頭

坐船去另一居民島villingili island,船程幾分鐘就到。呢個島同馬累好唔同,路闊好多,人又少,樓又矮,而且冇車,只有作巴士用途的少量電動車,度假味比馬累重得多。跟馬累最相似的,就是同樣遊客唔多個。話說一離開機場島後,就冇乜見過遊客,我甚至可能係馬累島上唯一一個著短褲既女士,可能d人去晒酒店島。
搭船途中

船上

villingili island

villingili island巴士



在Villingili island吃斯里蘭卡菜,餐廳勁多蚊,但當地人很好,幫我地點蚊香,蚊香幾有效。



來馬爾代夫前看天氣預報,這幾天都有暴雨,食飯時終於下了第一場雨,好很大雨,好彩人在室內,但未食完飯又已經落完雨,地下都瞬間曬返乾。


在無人的沙灘上,有水上活動玩,既然冇人咁就玩下。選了水上電單車,50美金半個鐘,我地兩條友一齊坐,輪流揸。原來好勞師動眾,四五個人黎推架車落海,咁多人服侍,呢舊錢都抵畀。


三年班時去秦國有騎過水上電單車,但當時年紀太少,只負責坐,所以這次才是我第一次揸水上電單車。好容易,只需控制方向向油門,剎車掣都冇。雖然獨霸整個海面,staff也容許我們揸到離岸很遠,可是浪很大,我們不敢開太快和太遠,只胡亂兜兜圈,但也很爽。


呢個海灘係我今次行程最愛既一個,大,冇人,游/玩到離岸好遠都得,遠過香港d浮台幾倍,仲有美麗既海平線,呢個海灘真正畀到我悠閒歎世界既感覺。

島上到處都是這種凳,擺明呢度行閒適路線


玩完,回岸上,環島走了一圈,見到有間學校整個地面都是沙,踏入學校猶如踩上沙灘,真歡樂。
島上另一冇人海灘



島上第三個海灘,不過呢個灘係有人既,鏡頭外有班後生仔,好似玩緊埋屍遊戲

我幾鍾意villingili island,海灘漂亮,人又少,閒適的小島,讓我得到片刻安寧。


回馬累,去郵局白撞,買唔到郵票。
有繁體字


在海邊餐廳吃海鮮,別具風味,又便宜,289mvr (約hkd145)一大盤2人份海鮮拼盤,味道也好。

朵花真係別出心裁




沒有留言:

張貼留言