在較大的地圖上查看footprints

2016年3月28日 星期一

等等等等我鳩up到開場。

第一次電影節睇戲,買左個閪時間,成夜晚九點九,大會堂,好夜,等極都仲係好早。


七點收工,慢慢食完個飯先七點九,又暴雨冇地方好hea,搭地鐵睇書,丫又咁岩睇到尾聲話咁快睇完左,去到中環先八點四。



係地鐵站搵下有冇書店,悶到想買本書黎睇,點知得個d譚木匠tony moly。



上地面,原來已經停左雨,舊立法會有人影結婚相,我企係度睇和平紀念碑,成個遊客咁。轉身發現好多銀行大樓,我發現自己雖然耐唔耐會黎附近,但已經好耐冇黎過呢邊,用呢個角度睇樓。對上一次好似係朋友大學畢業,係個時仲係立法會大樓既立法會大樓影相。


再上一次有記憶既,我淨係諗到中三仲做緊童軍個陣,做一個project,要影幾個著名中環地標,以前叫康樂大廈既怡和大廈之類。


再向海行,摩天輪好刺眼,雲霧太多,睇唔到ifc個鳩頭,對岸icc得返凱旋門咁高。望返近d,海皮堆帳幕好似邪惡組織秘密基地。


再望返中環d樓,棟棟都邪到出汁,真係好似黑暗組織總部。而事實上商業野確實係好黑暗,毫無懸念。







都已經呢d時間,依然有好多西裝友走過。我成個遊客咁百無聊賴影影相。大會堂前個吉地無啦啦有一個裸體銅像,好奇怪。有d聯想剎那間唔知點形容。

沒有留言:

張貼留言