在較大的地圖上查看footprints

2016年3月14日 星期一

我真係恭喜你呀

- 浪子般的朋友結婚了,婚禮上大家都覺得一切很不真實,因為他竟然要做人夫了。


- 因為本人貪玩兼朋友結婚,又因為本人另一友人貪玩想玩我塊面,所以我破天荒(被)化妝了


- 新郎哥似乎很開心,拍照時他跟老婆說:呢個係xx呀,佢讀咁耐大學都冇化過妝但係佢今日化左呀 (雖然佢覺得我對眼化得好兇狠)


- 散席時於門口碰上新郎哥及他的一眾兄弟,新郎哥對兄弟們說:呢個係xx呀,佢讀咁耐大學都冇化過妝但係佢今日化左呀


- 兄弟說:佢個禮封畫得好靚,你記得睇


- 後來新郎哥表示不太捨得拆我個禮封


- 我真係恭喜你呀


- 新郎哥剛表示其實佢見到我化妝真係好感動, 如果可以佢想開咪講


- 哈哈, 開心就好啊

沒有留言:

張貼留言