在較大的地圖上查看footprints

2016年3月6日 星期日

撩事鬥非系列:c君,軍佬,的士哥,電器舖店員

雖然好無聊,但想記低。嘻嘻嘻。

==============

放題,叫了二十塊燒菠蘿,貌似c君的服務員問我們是否真的要二十塊

我:係啊,一啖都食左一舊啦

C君:(笑)應該都要兩啖

菠蘿來了,我十舊,朋友十舊。我食完,c君來收碟。

我:睇下,我食晒喇

c君:(指著朋友)但佢未食晒喎

後來我去了拉屎(不是肚瀉或肚痛),回來朋友說剛才c君問我是否去了扣喉。哈哈。
埋單,我畀銀聯,c君話唔收銀聯。

我:(指住隔離檯個椅套)個度寫住歡迎使用銀聯喎

c君:嗰個假架

我:哈?我冇錢喎

朋友:留低洗碗啦

c君:暫時冇空缺喎

我:我可以幫手燒菠蘿,其實幾好味

c君:係好味,但好少有人嗌二十個...

眾笑。

完!

=================

飯聚,餐廳有個服務員外型似街頭霸王個軍佬。我那面皮厚得不知廉恥既朋友即場施展無恥技撩軍佬講野 (雖然結果無恥的好像變成我)。

朋友:(指我) 佢話你好似軍佬

我:係啊,你好似軍佬

軍佬:(保持冇表情) 我有玩開cosplay

我:你cos乜?cos軍佬?有冇相?

軍佬:(保持冇表情) 返緊工唔係咁方便既

朋友:(使出能力加成) 畀我地睇下啦,我地好想睇呀,睇一睇丫
過左一陣,軍佬主動走過黎我身邊,遞上手機,畀我(唔知點解淨係畀我睇...)睇佢cosplay 相

我:wow~你cos邊個?認唔到...

軍佬:(保持冇表情) ...... (佢講左d野,但環境太嘈,我聽唔清楚,好似聽到佢話cos軍佬)

我:啊?你真係cos軍佬呀?(佢既服務員樣同cos樣太似... 都係軍佬咁樣,佢cos緊我都以為佢做緊自己)

朋友:(繼續能力加成) 望過黎丫,幫你地合照丫

軍佬:(保持冇表情) 唔好喇,畀人見到唔好

軍佬走了。

良久,軍佬又來我身邊兼繼續無視我朋友。

軍佬:(保持冇表情) 今年動漫節都會出cos,你黎會見到我

我:(唔好意思呢件事太耐以前了,我唔記得左自己當時講左乜)

(真是個外冷內熱的軍佬啊。)

完!

=====================

難得富貴搭的士。司機大哥在播老歌,我竟首首都識(而且有我細個好鍾意但近年好耐冇聽過既摘星的晚上(李國祥)),跟著旋律用走音的方式吟唱,並跟v評論起九十年代的歌曲。司機大佬冇搭嘴,但我見到佢嘴角微微向上彎。

到達目的地,我邊畀錢邊拎袋好頻能,司機大佬柔情地叫我唔駛急慢慢黎,仲round down零頭而非round up!我覺得佢一定係覺得我係識貨之人,所以對我好柔情好容忍!

我:你播d歌好好聽!

司機大佬:多謝~嘻嘻~

完!

===========

於電器舖買電話,店員幫我將舊機data過落新機。店外有大媽唱老歌賣藝,大部分歌我都識。我閒著無聊,又厚顏無恥地跟著吟唱。

後來一枚大叔出場取代個大媽,大叔接連唱出多首尹光。我興奮,變本加厲,每首歌intro響起就騷擾身旁的v。

我:數毛毛呀!

V:唔識

我:爆金爛呀!

V:乜黎

我:雪姑七友呀!哎呀點解唔唱鹹濕版呀!

店員忍不住:點解你首首都識...

完!

沒有留言:

張貼留言