在較大的地圖上查看footprints

2017年8月20日 星期日

Una再一次禁戀,失落的浪漫手稿,一日情人,來自日記的你,戀愛病發

Una

1,好看,好有張力,全靠rooney mara。場景不多,靠對白眼神肢體演出為主,但仍劇力萬鈞, Rooney孭起成套戲。

2,Rooney胴體好正,可是nin沒以前那麼pink,是因為歲月嗎?


失落的浪漫手稿

1,同樣因為Rooney mara而睇,但今次佢都救唔到套戲,又長又悶死唔斷氣,睇到想走。

2,不過Rooney仍是好看的,佢同愛人happy happy個段日子最好睇。

3,神父好撚煩膠,其實愛情路上他也是一枚毒撚,唔撚識媾女,以為棒打鴛鴦人地就會同自己一齊,毒撚真係好變態,徹底ruined女神既life。

4,結局娘屎到震,一定要玩呢D身世之謎嗎?老土得黎唔見得好睇,真係純粹做個叫做比較HAPPY既ENDING。個醫生又戇鳩鳩,佢一直知道舊屋有封信,但唔知點解從來冇拆開過,而家有少少九唔搭八既蛛絲馬跡,佢又忽然識得好有目標咁去摷返封信出黎,真係好奇怪。當套戲唔好睇個陣,我唯有將注意力擺落呢D地方,自然更多野屌更不滿。好睇個陣我會用「寧要不通莫要平庸」黎維護D鳩劇情啊。


一日情人one day

1,去年的秦國片,首映時錯過了,現在重映睇返,沒令我失望。

2,拍得北海道好靚,以前人地話想去北海道因為浪漫,我笑鳩佢膚淺,點知睇完呢套戲我都想(冬天時)去北海道因為浪漫。好靚好靚。

3,呢套又係毒撚戲,但今次係善良可愛的毒撚,而事實證明,溫柔堅定真誠真係可以媾到女,共勉之。

4,秦妹mew nittha真係好靚


來自日記的你

1,今個月bc Sunday搞秦國月,於是bc Sunday=我every sunday。而家bc Sunday時間好閪,930pm先做,睇完好晏,有時會飛的返屋企。我又好艱難先可以hea足全日hea到九點半睇戲,真係免得過都唔再睇bc Sunday。不過今次呢套都係值得等待既,好睇。

2,溫馨純樸愛情小品,睇完會甜絲絲,又有(老掉牙既)教育反思。男主傻愣愣好似布魯斯,女主好靚成個阿嬌咁。


戀愛病發

1,秦國again,秦國周秀娜原來92年出世好後生。

2,好睇,其實周秀娜同其他配角戲份好少,幾乎係男主一人獨腳戲,工作狂對世事不聞不問,所以獨白腔調平淡如水,反而更好笑,加上秦文本身聽進香港人耳中充滿喜感,諧趣滿分。

3,design/freelance狗的悲歌,香港同秦國都適用,慘慘。

沒有留言:

張貼留言