在較大的地圖上查看footprints

2017年8月6日 星期日

異鄉人,烽火守書人

異鄉人

1,其實普通,頭半題材新鮮但悶,講畫壇既運作,後半變左常見既生世之謎

2,插敍過多,有d亂

3,形容詞來來去去得一個,就係話人(菜穗+樹)對眼發出妖異光芒。但究竟甚麼是妖異,如何妖異,作者冇講。

4,前半冇追看性,搞到我擺低左兩個月先繼續睇,不過睇睇下又唔知點解好沉醉,完全聽唔到地鐵廣播,已經兩次搭過龍。可能本書都散發妖異光芒,令我太入迷,我真係睇到入左本書,完全聽唔到身邊既聲音

5,呢本書最正係體會到京都既風雅,好想去京都長住,事實上京都本身都係我最愛既日本地方

6,雖然據說呢本並非原田舞葉最好睇既書,而我亦都唔覺得好好睇,有d位仲幾悶,但我又唔知點解想睇埋佢其他書:我們的生存之道,畫布下的樂園


烽火守書人

1,係伊拉克圖書館當年既館長係2006-07年間寫既日記,訝異於戰火中既巴格達原來仲有文化活動持續進行緊,亦驚歎伊拉克咁多人才,好多館員都係圖書館學,英文系,外語系畢業,而且有好多女性員工

2,打緊仗既地方,除左諗都諗到會發生既事:每日有人死傷失蹤,每日爆炸綁架封路,原來人民仍然會返工返學逛街,完全唔係我想像中係日日匿埋避難,其實是我太冇常識吧,但實在好驚訝有高等過生物邏輯層既活動進行,伊拉克仍然有文化活動,有書展,有講座,館長更表明戰火中更應維持文化活動(之類的意思),太型棍

3,圖書館仲送過好多館員去海外培訓,感覺很重視圖書館呢樣野,館亦相當具規模,打仗+政府貪污+文化部迂腐+停電,咁惡劣既環境都仲維持到運作,對守護館藏既堅持好值得鼓掌,人地咁既時勢都做多野,耽於逸樂既我有點慚愧(應該會慚愧兩天左右)

4,唔知而家伊圖乜形勢,只知呢個館長2015年離職

沒有留言:

張貼留言