在較大的地圖上查看footprints

2017年8月22日 星期二

出貓特攻隊

出貓特攻隊

1,真是超好看,我想這會成為我的2017十大之一吧。校園電影其實應該很好拍,因為大家都返過學,出貓亦係唔少人既求學回憶,很容易有共鳴,但呢套戲主要場景唔係校園,而係收窄到係試場裡,試卷上。考試理應好靜態,唔似得籃球足球呢d大範圍多變數多郁動既活動,要拍得有趣好考功力,所以體育漫畫都係籃足棒排球多好多,乒乓波都少啦,以靜態活動做主題而且出色漫畫,就要有棋魂的級數(棋魂更高難度既係,要令唔識圍棋既人都覺得有趣啊)。

2,呢方面出貓特攻隊做得好好,perfect。戰場好狹窄只局限在試卷上,但依然拍到緊張刺激,睇到我手心冒汗,我個場都幾多人睇,本來觀眾都有點雜聲(始終是喜劇嘛,咀嚼聲低談聲總有點),去到跨國考試時,全院靜晒,人人全神貫注,屏息靜氣,連爆谷都忘了嚼,好似自己考緊試咁緊張。真係好犀飛利。

3,睇住超蓮滴汗,跺腳,唸唸有詞,扣喉,我對眼已經離唔開屏幕,心裡默默在為她尖叫,好撚緊張刺激,張力滿滿的,呢套戲其實係戰爭片黎!

4,套戲核心價值係導人向善,想講錢唔係最重要,不過劇情做得超蓮這bad genius太成功太傑出了,而且做(所謂)壞事的心理掙扎著墨不多,套戲又拍到正直的人(蓮的爸爸和最初的賓)都很兜踎,壞壞的賓卻開了洗衣店,柏豪和明詩也得償所願留學,簡直皆大歡喜啦,實在冇誘因令人想做個正直的人,說服唔到我點解Lynn會有咁突然既轉變,令我(尤其是功利至上的香港人)覺得佢從良真係嘥晒。反正這是瘋狂喜劇,別為說道理而說道理,不如瘋狂到底繼續玩大佢吧(就像九把刀怪怪怪物瘋狂到底啊)。

5,為甚麼收錢幫人出貓是「所謂的壞事」?情況跟打官司一樣啊,有錢人請個著名大狀,姦淫擄掠都幫你打甩晒,法律面前窮人含撚,公平嗎?如果普世價值容許法庭上的戰役如此,也沒理由不許試場賽事請助手。這樣定義的話超蓮做的應該都要納入普世價值,不算壞事了吧。

6,盡情地懷著期待去看,仍然有驚喜,perfect。

沒有留言:

張貼留言