在較大的地圖上查看footprints

2017年4月23日 星期日

白夜行,無緣社會,我的男朋友,在森崎書店的日子

白夜行同無緣社會呢兩本咁重要既書我竟然冇寫到,應該係因為之前壞電話冇晒d未完成既draft。


白夜行

1,V話比嫌疑犯x更好睇,我都係鍾意後者多d,但都屬於好好睇。白夜行太鉅著,好宏大,故事橫跨多年,由女主小學講到中年,好多人物,我成日唔記得邊個打邊個,結果發現好多人原來只係出一出場就從此沒有下文。


2,書中對男女主既描寫從來冇交疊過,全部靠側面描寫,二人關係全靠讀者自行想像腦內補完,呢個係本書最好玩既地方。東野圭圭既書一向好適合影像化,但呢本有d難度,點樣將亮司同雪穗呢段虛無得黎又有d野既關係拍出黎,又唔會令人一睇就知佢地有野,等觀眾有想像空間?聽說日劇版拍得唔掂,因為一開始已經將二人關係如實拍左出黎。


3,亮司同雪穗之間存唔存在愛情係備受爭議既話題,有人話佢地只係互相利用,互利共生,一齊走在白夜裡,冇你就冇我。但我少女心傾向相信亮司對雪穗是有愛的,佢做所有野都唔係為自己,就像嫌疑犯x的石神。睇完白夜行有被震撼到,心有戚戚然焉,不過我始終更愛嫌疑犯x,睇到最後個下絕望吶喊我真係眼失禁,心情久久不能平伏。V話修煉愛情好襯白夜行,非常同意。

修煉愛情的心酸 學會放好以前的渴望
我們那些信仰 要忘記多難
遠距離的欣賞 近距離的迷惘
誰說太陽會找到月亮
別人有的愛 我們不可能模仿

修煉愛情的悲歡 我們這些努力不簡單
快樂煉成淚水 是一種勇敢
幾年前的幻想 幾年後的原諒
為一張臉去養一身傷
別講想念我 我會受不了這樣



無緣社會

2016結束前睇左呢本好東西,係近期其中一本好深刻好有反思既書。無緣即係失去社緣(社會聯繫)、地緣(故鄉鄰里朋友感情)、血緣(親人往來),無論你係單身狗定已婚,獨居定係好多親人friend子,有錢冇錢,最終都好難逃過孤獨終老既下場,無聲無色死左都冇人知冇人想理,除非你死先過你配偶。死後骨灰冇人肯認投,或者勉為其難拎走但被嫌棄陀手撚腳,或者朋友想認領但礙於唔係親人所以制度上唔容許結果葬身無名塚...


睇完其實好灰,問題太切身但解決唔到,加上年尾個陣心情唔好,睇完本書更加低落。


當然孤獨唔等於寂寞,但係無法不唏噓。諗起友人講龍應台,甚麼是寂寞?寂寞是西門町一班少女嬉鬧後剩下的空氣。


除非你是我,才可與我常在,世上冇人會同你一齊走到終站,最後還是一個人,旅途愉快過就夠,ok。



我的男朋友

成本書講個男主鳩揈揈,中二病重症,完全唔知自己做緊乜,但又有班後宮(包括家姐),後宮們又係莫名其妙唔知做乜。可能我比較鍾意文以載道,所以覺得呢本書唔好睇。


V話好睇,阿飛正傳咪又係鳩揈揈,但我覺得人地揈得型好多,唔同層次。話說,中港兩地好似冇乜呢d鳩揈揈既作品,日本同歐美都多。





在森崎書店的日子

故事好單薄,行文亦好簡單,像少年小說(或者它根本就是少年向,是我不慎拿了來看),估計適合12~17歲人士閱讀。


故事講述工作愛情兩失意的女生暫時去脫線舅父書店打工寄住後對人生看法改變了還兩舅甥去找前男友大聲說出心底話從此釋懷。好old fashioned。

沒有留言:

張貼留言