在較大的地圖上查看footprints

2017年3月30日 星期四

Day 8 新宿: Mont Bell, Tokyo Hand

昨晚今朝四點幾訓,訓三個鐘就應該要起床checkout去築地了,我有醒到既,仲起身去左廁所,但見團友好夢正酣,都無謂叫醒佢地,我都返埋位訓多陣。之後聽瘋講,佢話自己有醒到,仲訓係度大嗌「去唔去築地」,但冇人應佢於是佢都繼續訓,但我完全聽唔到。


尋日個種珍惜旅行時光既心情已經煙消雲散,我今日唯一諗既係我唔想返香港呀呀呀呀...
唔好呀

唔返去呀

我唔要呀

啊啊


冇去築地,本來打算改做食壽司但最後都係唔食,鳩嗚先係首要任務。山系裝備撚去到日本點都要行下mont bell,點知去到睇唔岩,冇減價,貴,希望愈大失望愈大。連鳩嗚boss都吉手而回,簡直係零售寒冬。






路過免稅藥妝店,買下v要既龍角散(又真係幾好食,食落喉嚨好舒服),瘋介紹既pair暗瘡膏(呀又真係幾有效喎,成pat咁撻落粒(即將成形或已成形既)瘡度,一見佢吸晒d膏就再撻,撻多幾次真係好快謝,2.25倍速),零食個d林沈野。


最後一站Tokyo hand,都幾好行,不過都係loft更好。因為趕住坐鐵去機場,係超市隨便執左d野上車食。

好味

呢個旅程黎到最後都係好頻能好頻能。安坐車廂望著窗外景物迅速後退,東京用大藍天來送別我,但我唔想返香港呀呀呀丫丫丫唔撚想返去呀屌






目擊隔離位條友,邊打status邊釣魚,但又識按埋個post掣先訓喎,果然對出status有一份執著。點知開黎一睇,發現錯字連篇...


去到機場,時間充裕,入到禁區再買下濕鳩零食。坐低食支最後的雪糕,牛奶味濃,個筒質地仲係白之戀人塊餅咁,隨手買都咁有驚喜,我真係好唔想返香港。



團友(禁區內的)戰利品


好高質


機上,睇小電影,重溫我的少女時代,原來尾聲有這麼一句:「長大後,會後悔沒多吃一點冰淇淋,多談幾次戀愛; 後悔沒對討厭的人更壞一點,對喜歡的人更珍惜。」

宋芸樺依舊可愛,劇情還是老套娘屎,擁有少女心的我仍然覺得巧滾動,尤其在一趟刻骨銘心、麻甩而奔放的旅行後。這八天,吃了十次雪糕,我無悔了。



我唔想返香港牙呀丫我唔想返香港牙呀丫,我係機上不停叫春,最後飛機冇爆炸,返到香港前我冇被炸死,嗚啊。

last supper



等行李等好耐,陰謀論:自從話要起三跑後,行李出得慢左好多,唔知係咪想表示現有設施唔夠用所以三跑係必須要起。

裝出沮喪的樣子(事實上真係沮喪)以示不想返工不想旅行結束的團友
我唔要呀我唔要呀


蓮先行離隊搵女友去,你睇,忙到一完事就即刻散水,再度印證呢個trip能夠成行係不可思議。剩下瘋虎舉三人係機場食阿鴻小吃,真正最後的晚餐。

really last supper

really last supper

really last supper


夢幻八日過去,最初我對成行完全不抱寄望,結果全靠瘋大力推動兼使出八婆技,竟又真係得左,amazing,好愉快好癲喪好chur好深層次好戇鳩,係我去過最正既短trip。


吓~呀~Once upon a summer time

不久之前還聽著舊生會旅行黯然神傷,轉眼卻已是旅程最後一晚,而ending竟是在荒川旁看花火大會,有feel到離譜,凝住眼淚才敢細看。

失禁中,靈魂飄到富士山上那片星空、落山時的結界地獄。每步十趾痛歸心,悔恨沒有帶備義肢,但原來鳩噏可以使我堅壯使我堅強,幾條友行到日落再行到日出再慢慢moonwalk至終點,渺小而強大。

從未試過短途旅行如此感慨,幾天仍未能釋懷。心底知道幾條人去旅行從來不易,旅途再愉快也可以從此沒有下文,只能每次都當作最後一次,希望兩腳一伸那天,人生走馬燈至少有著這一格。



事後四條友日日呻吟足足成個月(仲多野講左好多,每日睇少一陣whatsapp都有百幾二百條新訊息彈出黎),真係好回味好想rerun呢一節,即使以後很平凡,這一節極美好。首首歌都係我心聲。/.\

還記得當天旅館的門牌,還留住笑著離開的神態 /.\



能同途偶遇在這星球上 燃亮飄渺人生 我多麼夠運




明明留在京都賞雪沒有回來 /.\

時光總不留人 難得過去幸運
明日如何地變 仍是努力去捉緊
回憶彼此同行 和街角故地這樣襯
仍可 重溫
曾經憧憬這街中 笑著興奮 /.\


我話過呢趟旅程必須記低,(哇屌已經係八個月前既事了時光總不留人 /.\ ),我終於寫晒,Wow!學車回憶錄拖左一年都終於寫完,呢個月好productive,畀d掌聲自己!next mission: iran travel writing!

沒有留言:

張貼留言