在較大的地圖上查看footprints

2017年3月19日 星期日

十個拆彈的少年,情繁海邊之城,漫漫回家路,骨妹,星夢動物園,完美謊情,烈女本色,一路順風,何者

十個拆彈的少年

1,望一望張戲飛,發現category印左個I字,覺得好奇怪,好少會有I級既戲,而呢齣戲既題材絕對唔似係I級。

2,睇左陣先猛然醒覺,講拆彈既戲必然會出現拆彈情節,而拆彈又必然會引申拆彈失敗既劇情,拆彈失敗即係有人會炸親,炸親就會血肉橫飛。大檸樂了,我好驚血腥畫面,結果我由頭到尾都好不安,角色做任何動作我都覺得會爆炸,好驚慌。邊睇邊諗點解I級片都咁恐怖(後來散場再check清楚,原來係IIB 級先岩,係張戲飛印得矇得返個I字)

3,雖然驚慌,但好睇,呢種戰爭中的小溫情題材容易吸引人,不用刻意煽情已夠揪心。戰爭中沒有誰不是無辜的。


情繫海邊之城
1,極好睇,是一個關於走出陰霾的故事。整齣戲其實平平淡淡,前段更是灰濛濛,男主又零表情行屍走肉,直到少年出現才添了點活力。但唔悶,因為我係咁估佢究竟因乜事幹會變成咁。

(劇透)
2,劇情正路黎講應該係男主受到少年感染重新振作,點知唔係啊,佢無懼世事變改,即使過左咁多年,有人諒解佢(雖然唔係人人),但佢就係唔能夠畀自己當冇事發生過,佢覺得活得好係對畀佢唔小心害死左既仔女一種不敬,佢要用餘生去贖罪。佢唔係冇試過放下,但can't beat it can't beat it sorry。係啊,現實並非正能量電影咁順利,經歷左一d事後就會徹底扭轉將來,最後可以係情況依舊無起色。

3,平淡而真實地抽擊正能量既電影,我諗起愛情上半場完(demolition),老婆死左點解要盡快收拾心情重返軌道?唔開心咪匿埋唔見人囉,打爛晒d野囉,點解唔得?自我毀滅唔可以治癒嗎?2017年十大我最喜愛電影,肯定有Manchester by the sea份。


漫漫回家路

1,Ok la,講男主走失個段略嫌太長,片場119分鐘但花左大約45分鐘黎講佢背景同走失經過,lost先係戲既重點但又唔夠deep,lost左30分鐘左右,剩下時間就係去尋根。

2,男主畀澳洲有錢夫婦收養左,即係錢個方面冇問題,佢係唔想Nicole kidman唔開心所以先一直hold住個尋根計劃。我唔知邊度出錯,我實在無法投入男主既苦惱,淨係覺得想去咪去囉屌你,係去就快撚d唔好扭扭擰擰啦。

3,重聚一幕係感動既,我亦係睇到個度先知呢單野係真人真事。

4,Rooney mara咁少戲份,Nicole Kidman真係老戲骨,戲份唔多但內心戲無懈可擊,個老公真係是但搵個人做都得,但Nicole kidman個角色實在要搵Nicole kidman級既人馬先做得。

5,其實呢齣戲係一個Google map廣告,只要有Google map,鳩按都能夠萬里尋親啊。

6,西人好鍾意拍關於迷失既題材,男主細個係印度窮撚時好有目標,就係要搵錢搵食,大個左變澳洲中產仔就飽暖思迷失。


骨妹

1,華人同西人社會既閨蜜片好唔同,西人個d通常都係八婆臭閪喜劇,輕鬆搞笑加少少感動; 華人既會集中講猜忌誤會唏噓,先甜後苦(可能再後甜)。骨妹呢d共患難既閨蜜片就好華人。

2,余香凝做得好好,好有風塵味,呢d一乖一曳既組合中,總係曳既特別正。廖子妤都好好,拍呢d好過拍埋晒d濕鳩同班同學。當年睇同班同學我仲猛屌佢冇樣冇波,但自從發現佢同angela撞樣後我竟覺得佢都幾靚。

3,結尾有個injoke係車婉婉話「我睇相準過佢啦」,本身我都覺得幾好笑,但全場竟靜默一片冇人笑,搞到我笑唔出。



星夢動物園

1,呢套係2017年第一齣睇既戲,冇乜特別,不過不失。個陣心情唔好想睇d輕鬆d既戲。


完美謊情

1,幾乎成齣戲都係一個單位入面拍晒,對白最重要,肢體語言同佈景唔駛好複雜,好適合做廣播劇同舞台劇。

2,摰友同伴侶間關係好脆弱,每個人都收埋秘密,男女關係好混亂。作為花生友,我覺得其實好多所謂秘密都只係小事,如果當初好好同被瞞一方坦白,其實對方接受能力可能比想像中高。

3,西方社會其實都係相當保守老土,隆胸,同性戀呢d小事都大造文章。

4,perfect strangers呢個名改得好。

5,喜劇,幾好笑


烈女本色

1,唔係我杯茶,我覺得冇乜特別。以為女主因為乜野事而冷靜得離奇反常,以為佢畀人姦係因為有人尋仇,結果原來內裡冇乜文章,只因女主堅係變態,咁岩姦佢條友又係變態有特殊癖好,冇message冇內情,真係估佢唔到。但又唔係唔好睇,ok la,睇女主演技囉。


一路順風

1,對呢齣印象唔深,記得有玩cult,有刻意血腥既場面。

2,仲有許冠文角色既淒涼寂寞,努力搵錢養妻活兒但家人唔理解,反而剛相識既陌生人納豆對佢仲好。


何者

1,有驚喜,以為齣戲係直白平淡咁敍述一班fresh grad搵工,對自身角色由學生哥變打工仔既心理轉變,我冇諗到呢齣戲唔止咁簡單,原來會扭橋!

2,開頭都幾悶下,睇住一班查實唔係好熟既人好尷尬咁吹水,睇到我都鄧佢尷尬。我個場仲有阿叔訓到扯晒鼻鼾,朋友睇個場都有,真係悶嫁。

(劇透)
3,點知結尾忽然扭橋,當我知道男主原來已經搵左兩年工個下,真係想嗌出黎,哇,竟然係咁!仲爆過男主寫暗黑Twitter!終於明白套戲點解要整d朦朧filter,原來係想當年。

4,不過純純又會無啦啦發火爆鳩人,感覺有點奇怪。

5,最後好正能量,純純一直都支持同欣賞男主,鼓勵佢繼續向戲劇發展。佢冇話同唔同意暗黑Twitter講既野,只係表示佢知道左男主內心真正既諗法,但都冇厭棄佢,繼續視佢為朋友,鼓勵佢,最後男主好娘咁走出框框,唔再跟大隊interview,做返自己想做既話劇。超娘。我以為男主最後一分鐘個人簡介會爆seed,點知冇,啊。

6,片名《何者--我們都想成為「誰」?》其實就係電影要帶出既訊息:做自己。

7,(重點誤)日本hr都好唔得閒下,年年都要搞鑊咁大型既面試,改卷都有排改,玩鳩自己

沒有留言:

張貼留言