在較大的地圖上查看footprints

2017年3月10日 星期五

廣州兩日兩夜

廣州地鐵好戇鳩,十九萬世都唔關門,關門後亦唔係即刻開車,好撚柒逼。

搵到亞洲沙示,正,好味過香港買到個隻,d氣泡真係幼細好多密好多。岩岩飲落去,d泡已經係個鼻谷返出黎,感覺好正。

著名既外婆家等位等三百張檯,痴撚線。改食西貝筱麵村,味好淡,好普通。


大陸真係好撚野, 商場入面有活魚魚缸牆壁

夜晚的士起價,開價50蚊去酒店。酒店四星級但得個殼,大堂幽暗荒涼,間房大而無當雙人房得一張凳,廁所有浴缸同企缸但浴缸冇浴簾一淋浴d水就飛晒出去成地水浸,不過抽風系統唔錯,地板乾得算快。廁所得一個勾,沖涼掛衫黎講根本唔足夠。廁紙雖然係維達,但只得上手用剩既好細卷,抿半篤屎已經用晒。我唔介意繼續使用上手用剩既廁紙,但唔接受佢唔擺多卷spare係度,維達咁厚,就算驟眼望落卷廁紙都仲有幾圈,其實都唔係得返好多格。要我特登打電話去要廁紙是四星應有所為嗎。雙人房但沐浴露同洗頭水得一set,冇護髮素(洗頭水唔係多合一,係純洗頭水),駛唔駛咁慳先。


由於入住時已是夜晚,後來先發覺間房冇窗,屌你老味四星酒店仲設計間冇窗既房出黎好唔好意思。本身諗住住兩晚就算,但第二朝見到人地間房勁大個落玻璃窗露台仲大到可以耍太極,即刻要求換房。

換左房後連聲讚歎「咁先似樣嘛」,點知諗住開窗出去露台睇風景時,發現鎖左開唔到,窗邊貼左張紙寫住如果要開窗請致電櫃檯。屌你老味冇興致了。

lobby係靚既, 但夜晚唔開燈

的士十蚊起標平過深圳。再去外婆家,又係要等,今次好d,只需等100張檯。先去吃山東老家,幾好味。大概呢個商場既食店都係為執外婆家二攤而生。逛下商場再飲下星巴克,返去外婆家就有位,由攞飛到入座,等鳩左三個鐘。
山東老家幾好味

隻碗扮有螞蟻嚇親寶寶
而家見工都要搞大龍鳳, 特登set個咁既場, 仲搵鬼佬坐係梳化in人, 等緊個陣仲有靚鬼仔model派冬甩...
屌, 食到成嘴餅碎點見工...

係咪真係咁好食呀,日日咁多人等。紅燒肉真係幾值得食既,其他都好食,又平,雖然抵食但冇乜驚喜,係其他地方都食到既味道。總而言之唔值得等三個鐘。


連粒肉都有褶
去廣東省博物館,屌那星原來四點就收,不得其門而入。圖書館多人到令人震驚。花城大道廣場幾歡樂,幾鍾意呢d好大既活動空間。



去黃村站,鳩行鳩hea悶撚到,去大老遠的廣州國際體育演藝中心,搭的士都搭左超過半個鐘。好多妹妹觀眾,好青春,原來梁靜茹粉既年齡層咁低。妹妹們頭戴粉紅閃燈蝴蝶頭箍,瘋狂自拍/叫朋友拍,影相甫士都係日系的v手貓手之類,真係好青春,我真是老了。
好前衛喎, 搵個肥doy宣傳打波


趁青春留倩影的妹

魚貫進場的妹

香港邊會有咁多人買閃燈呀

演唱會好睇但冇乜驚喜,梁靜茹唱愛的代價同一夜長大唱到喊,好想知佢諗起乜野感觸。

散場,洶湧既人潮向地鐵站進發,我地奢侈,用錢買時間同舒適,200蚊搭去北京路。

北京路好多間賣nb既舖:new barlun, new bunren, niu balun,抄上抄上抄,就係唔見new balance。


銀記腸粉,好味,皮滑,粥底好有燒豬骨味但多碎骨,豬紅普通。


好多舖都關門了,咁早收,冇癮。
燒燶的賓周 散在風裡

夜晚訓覺畀蚊咬,仲係我耳邊wee,屌那星我要搵條毛巾蓋住個頭黎訓,仆佢臭街,住四星住到我咁撚折墮。

第二朝一起身就睇到電視播兩會,講好耐野都可以同冇講過野一樣,殊不簡單,實在係值得學習既技能。
加強文化市場監管,廣泛推廣全民健身,推動社會治理創新,依法推進公益落實信訪工作責任制 依法懲治黑惡勢力,大力整治社會治安突出問題,打造人類命運共同體。
究竟乜野係人類命運共同體?是攬炒的意思嗎?

廣州人踩單車技術好廢,慢少少都踩唔到直線仲要鍾意一邊睇手機一邊單手踩,本身已經連雙手踩都唔係好踩得掂,仲學人單手踩,架車s住咁去,又唔睇路,好戇鳩。真係無法相信廣州人踩單車咁廢。

廣州電視塔,同濕鳩死細路同lift已經好撚逼,佢仲要係我腳邊鑽黎鑽去,屌佢老味鑽足107層。上到個塔,同胞們既聲音困住晒係度,我隻耳接受唔切咁大量既聲音檔,耳都鳴了。同胞好funny,同塔內既牆合照,我諗佢應該都有同窗外景色合照既。冇乜好睇亦頂唔順咁嘈,迅速撤離,又要同無處不在既濕鳩細路同lift足足107層屌佢老味,好想大大力摑佢幾巴,郁身郁勢丫拿!郁身郁勢丫拿!



去著名既點都德飲茶,又要等位,廣州凡係出名少少既食肆都要等位,好煩。去隔離太平洋咖啡飲野睇書hea,半個鐘左右就有位,都算好快。

點都德好似1933年開業,蝦餃仲係非物質世遺,不過得個大字,皮有點太乾,蝦冇乜味。燒賣都冇乜味。鳳爪正常好味。叉燒包好少餡。馬拉糕同湯包幾好味。最正係脆蝦卷紅米腸,腸粉皮滑,包住鬆脆既蝦卷。斟茶方面好似好講究咁,有成set用具。




食完就回程,動車十分鐘一班但都滿座,要坐貴十蚊既一等座,點解會咁多人?以後冇乜事幹都唔去廣州。

通常每個車門都有職員再檢票,確保你係個卡車先上得,但呢度冇,結果無座d人都企埋入一等座車卡。咁一等座同二等座有乜分別?毫無比人優越既地方,張凳長闊高都冇乜分別,淨係每行之間距離好似多少少。

有個無座既人企係度挨住我張凳,其實我都體諒無座辛苦,但萬一佢放屁我就玩撚完,一定噴到一面屁仲要書呀褸呀全部吸晒味,一諗到咁我就好唔安樂。真係冇乜事幹都唔好返廣州。

沒有留言:

張貼留言