在較大的地圖上查看footprints

2016年8月15日 星期一

當這地球沒有貓(戲+書),火鍋英雄,左鄰右里搞搞鎮,嫌疑犯x的獻身,微雨之城,六弄咖啡館

當這地球沒有貓(電影)
1,好多道理講,口水多過浪花,所以變得不催淚

2,太多野想講但唔夠時間,但present 出黎既每個point 帶出黎既意思又差唔多,感覺重覆(冇電話=冇左同ex既回憶,冇電影=冇左同朋友既回憶,冇貓=冇左同老母既回憶。反正就是冇左同親友既回憶),所以值得活下去的原因就只有這些嗎,太片面,或者係唔夠時間講咁多

3,這就引發本人的反心靈雞湯論調:冇人冇物個d毒撚可以馬上去死了

4,宮崎葵係瀑布大嗌"我要活得精彩",講得太白唔夠意境,我覺得就咁大嗌呀呀呀會比較好

5,雖然係咁,都有d位觸動到我既

6,阿根廷係靚既,係正既,我好鍾意,不過唔太關套戲事

7,總結:有宮崎葵,有我最愛既阿根廷,其實又唔算悶,都有反思既,不過不失, 所以有必要看原著怎樣寫


如果這世界貓消失了 (書)

1,書名個貓字係日文

2,主角第一人稱,好多自說自話,好煩

3,親友connection 的重要性沒電影般突出,即使電話消失了,ex也仍然記得主角,轉變不大; 對百視達的描寫也不及電影深刻。

4,對母親的感情比電影深入,對於沒跟父親好好相處的愧疚更明顯

5,如我所說,人類真係當寵物係乞衣黎咋,書中隻貓講人話,話所謂貓飯只係人類唔要既餸頭餸尾你老味以為隻貓好鍾意食呀?

6,銳中我既都point 同電影既一樣:我死左有冇人會為我傷心?世界會唔會有少少唔同?

7,書入面,男女主去既係阿根廷個邊既伊瓜蘇,女主係魔鬼咽喉個度喊,但冇大嗌。戲入面就係男女主去到巴西個邊既伊瓜蘇,女主又喊又嗌,呢個改動動機好明顯係為電影效果,要靚要soundbite,改得都好切合齣戲。

8,查實本書幾悶下,媒體唔好煲到佢上天引人中伏喇


火鍋英雄

1,只是為了看白百何,但這戲垃圾得白百何都救不了

2,講黎講去都條偷錢,屌你咁你一係偷一係唔好偷,係偷就爽手啦還在蘑菇甚麼啊,完全搵戲黎做屌你老味,成個劇情建構係脆弱既起因之上,根本為節外生枝而節外生枝,睇到我訓左。

左鄰右里搞搞鎮

1,樂而不淫小品一齣,題材似啪上雲霄

2,講道理講得太明顯同突兀,不過帶出既訊息都ok既,大家做自己就好了

3,中段搞唔成orgy個陣少悶,不過都可以接受,都幾好睇,不過啪上雲霄好睇d

4,let's break every single fucking rule


嫌疑犯x的獻身

1,太好睇,東野圭圭真係太正正

2,chapter 1已經知道兇手知道幫兇,但仲係吸引讀者係咁追住黎睇落去

3,數學家的孤獨,好似我呢挺天才睇到好感觸。現實中都識一個人,對數學充滿熱誠,袋裡隨時帶住關於數學既書,但佢只係係中學得到唔夠1個教席

4,同當這地球貓不謀而合地帶出人為甚麼而活既反思,係咪有人默默等緊死?係咪有人死左都唔會有人發現唔會有人關心唔會有人難過?

5,睇到結局心情好激動,情節描寫好有畫面,完全感受到個種絕望,個種悲哀,個種吶喊

6,呢個故,要推理既原來係"愛"呢個謎團,好虛無縹緲,但實踐起上黎係咁實在咁毫無懸念。啊,我都唔知自己究竟講緊乜,總之真係好哀傷好好睇,邊睇邊feel到大腦受到好大衝擊好大震撼,係目前睇過最好睇既一本東野圭圭,套用月巴既講法,係震古鑠今近乎永垂不朽。雖然好多本都好睇,但呢本又係另一層次。


微雨之城

1,之所以會睇,係因為見到友人ig tag左句我們都有類似的青春卻有不一樣的人生,一查之下發現係六弄咖啡館電影宣傳句。我見呢位友人一向有品味,六弄作者又叫藤井樹咁有意思,諗住借六弄原著黎睇。點知去到圖書館,本書並冇出現係應該出現既地方,咁岩個日落雨,就借左藤井樹另一本書:微雨之城。

2,好平淡既故事,又唔係唔好睇,不過都唔係好好睇。想唔用腦輕鬆睇書既話可以睇下。

3,睇完同友人講,藤井樹冇乜特別,佢竟話其實冇睇過,只係ig suggests 呢個tag。屌那星,搞到我中撚左伏。


六弄咖啡館

1,雖然微雨唔特別好睇,但我仍然想睇六弄,唔睇唔心息,於是又中多次伏。

我絕對要劇透。

2,首先成個故平淡中既平淡,普通到有得再普通,就係高中拍拖然後升大學long d分手收場。睇到我好奄悶,好彩個故夠短。

3,古語有云:全球情侶故事也相近,點樣將平凡故事寫出自己風格/加入元素令讀者記得,考作者功力。藤井樹就係結局扭橋,主人翁忽然話其實我唔係本人呀真正個位主人翁當年已經自殺死左啦,睇到我屌一聲。一路個劇情都冇講過主人翁想死/性格似會尋死,完全冇伏筆,丫最尾無啦啦話死左喎屌你,話死就死喎,我作為一個好重疑心既小人,不禁懷疑係作者想搞gimmick 或技窮所以夾硬整死主人翁。冇用嫁,淨係得最後一個chapter 爆,前面全部平淡兼平凡,係唔會逆轉勝。

4,六弄咖啡館呢個名係昆鳩偽文青去睇,例如等一個人咖啡真係關咖啡事嫁嘛,屌那星六弄唔係個回事,根本個故唔關cafe事,改做是但一間閪餐廳甚至大鳩樂都得,大鳩樂英文名都係cafe。六弄呢個term又懶文青,同成本書個種大眾化感覺完全唔夾。

5,總結:微雨同六弄都平淡到冇得再平淡,又懶文青,中學生應該鍾意既,我老了。點解微雨我冇屌得咁勁,係因為佢一本平淡我接受,未嬲,睇第二本又咁平淡仲要結局嬲屌,我嬲了。如果想唔用腦,打發時間,扮文青,睇本書都要打卡放上網,可以睇呢個作者既書,係個好好既選擇。

沒有留言:

張貼留言