在較大的地圖上查看footprints

2016年8月17日 星期三

Day 2 箱根: 箱根神社, 蘆之湖

- 醒來發現正呼吸著日本的空氣,好幸福


- 美好的一天,由完美早餐開始。Bnb竟有蛋有奶,對煮食非常講究的大廚瘋,為了沖出特滑咖啡,特地將牛奶煲熱加進去; 炒蛋要加牛奶加牛油,好好味
日本人, 連bnb個多士爐都咁有意思
東西都用高檔貨
好想拎個紙巾盒返屋企

- 食尋晚買既桃桃,冇感想,因為有戇鳩仔誤將個桃放左入冰格,我咬落粒桃既每一啖都覺得自己係食緊沙冰

- 租車行既女職員好靚女,親切既笑容,誠懇既態度,好想邀請佢上車一齊去箱根

- 揸車車去箱根,方便快捷輕鬆。高速公路人人超速,我地不幸畀隱形戰車捉到,唯有係咁同警察講sorly sorly first day japan,警察好好人屎放過我地,好野,繼續超速先
休息站食雪糕

- 箱根大街,其實都是賣手信,冇乜感想


- 本來是要去大涌谷的, 但去到才發現原來去年開始附近有火山活動所以關閉了. 我還很期待吃黑玉子的說, 事前還很擔心黑玉子只包長壽不包健康怎麼辦. 現在沒有這個煩惱了.


- 箱根神社,好多綠青苔,好寧靜好平安,好多參天巨木,猶如哪啊哪啊神去村,除左有d大陸大媽嘈嘈閉,每條柱都要擺pose合照




- 事業心好重既阿瘋好堅持要拜九頭龍,自從佢拜完之後,一有機會就講關於大業/大葉既爛GAG,GAG既水準始終如一的低。


- 蘆之湖旁的七仔,收銀妹妹好靚好可愛,我地話要ミント,佢畀左口膠我地,聽唔明我地講乜個不知所措既樣好可愛,好想日日睇佢個腼腆樣
基因異變魚蛋
普通貨色

- 坐在湖邊食雪糕, 食薯條, 鳩up一通,好悠閒好舒暢,明明天氣麻麻地,個湖又冇乜好睇,但因為呢個湖邊閒聊既畫面,蘆之湖變得好有意思

連雪糕筒都咁有意思, 日本人

- 酒店包晚餐,原來係buffet,冇乜特別,仲以為會一人一份懷石料理。其間蓮講左個好爛既GAG:弱版小智即係弱智。幾咁戇鳩無聊既一個爛笑話,但我地好唔爭氣咁笑左好耐。可能飲左酒,加上環境問題,笑點變得好低,食得開心暢快。

成餐飯最特別係呢個九宮格

- 浸溫泉,我自己去睇女(當日有首爾梨大既學生團體入住,但奈何我浸個陣唔見佢地)同d大媽一齊浸。舊年係有馬溫泉個邊浸過一次唔知係算唔算溫泉既野,我覺得那比較像浴室,點知今次所謂溫泉酒店,個溫泉都係浴室feel,水似清水,好在冇乜人浸,浸得自在。浸完發現化妝檯好多護膚品,peeling甚麼乜都有,連我呢個向來不修邊幅既人都玩左好耐,腳底按摩機又玩下,大鄉里係咁上下


- 食蘆之湖七仔買既山梨縣桃桃,好撚好味啊屌,極多汁,超甜,夠熟,冇得輸,可以問鼎我有生以來食過最好味既桃寶座!完美啊!


- 幾乎每晚一撻落床就訓著既我,呢晚花左好大工夫先訓著,仲要半夜醒左訓唔返。聽日就上富士山,有d緊張,枕頭又唔係幾好訓,又要聽住好嘹亮既鼻鼾聲

沒有留言:

張貼留言