在較大的地圖上查看footprints

2016年8月15日 星期一

阿連演唱會

其實我暗地裡鍾意連詩雅,剛剛賣身社會個陣,成日返工都聽佢d歌,個種情意結大概好似d人要睇twins演唱會咁。加上睇矛盾,覺得佢表現出黎既性格幾傻幾天真,好感度再上升。

友人問我個演唱會好唔好睇,我打左下面呢段野,佢地話我形容得好有畫面好撚好笑仿如在場睇左live。哈哈 哈哈 哈哈。

1,個場全程煙霧瀰漫,感覺好污煙瘴氣。大量女觀眾又著到戰鬥格咁,大露背短裙斗零踭,好奇怪。坐隔離條女又滿口英文唔講中文,我以為自己去錯地方。

2,連氏唱得都唔錯,feel 到真係有用心練過,唔係淨係賣腳,live 好過吳若希好撚多

3,嘉賓有欣宜,驚喜既; 鳩拍豪出現係預計之中,我冇興趣

3,血一般紅個陣激嘴一條女,但我又唔覺咁樣有令氣氛高漲左,只覺得做乜鳩

4,連詩雅:傳媒畀左好多花名我,大家知唔知係乜?(全場dead左,bombom棒聲都靜下來)(我心諗,你唔係想我大叫公廁下嘛?)唔知呀?係慘情女王啊…(sor9我未聽過)

5,可能我坐得後,觀眾唔太專心,我睇睇下聞到鹹魚味,望附近,屌見到同一行有人食緊魚乾,仲有大陸個d真空獨立包裝豆干。友人話其實可能係公廁味。

6,開場冇耐佢就話自己bra帶斷左,我望真d,個條膠質懶係透明既帶真係得返一邊。友人話佢唱到bra帶斷,專業程度值得拎金針獎,又話佢應該係𠝹到條帶爭少少斷先出場。屌你笑撚左。

7,encore 左算係三次,好。希望下次會唱多d其他人既歌,今次唱左王菲開到荼蘼同鄭融終身學習。總結:正常好睇,基於是次演唱會聲色味俱全兼活色生香,下次再開騷都要支持。

沒有留言:

張貼留言