在較大的地圖上查看footprints

2015年12月2日 星期三

Day 51 (下) 伊斯法罕: 搖晃塔, Restaurant Shahrzad

(好野遊記終於有進展... 仲有好多日未打...嗚啊)

-  被逼睇左好多齣av後, 好不容易終於抵達搖晃塔. 搖晃塔, 顧名思義係識得搖晃既塔, 我心諗, 好地地一個塔竟然會無啦啦識得搖, 幾有趣, 幾神奇.

- 好客的夏搣再度發揮好客之道, 佢冇畀錢, 直接伸手入去小食亭個爆谷機拎左一大堆爆谷出黎食, 仲分左一堆畀我., 手法純熟到我以為個小食亭係佢開. 但職員淨係望下我地又冇出聲, 完全冇打算收錢.

- 夏搣說, 過多十五分鐘個塔就會郁. 我好期待, 對呢個塔充滿幻想. 個塔唔單止識郁, 仲識得係特定時間郁, 諗下都覺得amazing.

- 過左陣, 夏搣話佢要上去塔頂, 叫我企係地面睇, 仲叫我要拍video. 我覺得好奇怪, 點解淨係佢一個人上去, 我冇得上. 而呢個時候, 在場既所有人都圍晒埋黎塔下等睇表演咁既樣. 半分鐘後, 夏搣上到塔頂, 開始用力搖/推塔頂既一條木柱, 搞到成個塔都微微咁抖動.

- 現實同幻想之間, 真係往往都有條鴻溝. 我想像中既搖晃塔, 係會無啦啦好似啪左丸咁狂fing喪fing猛fing左fing右fing, 而且參觀者仲會入去個塔度感受個塔既晃動. 點知原來只係因為有人搖佢, 先至輕輕咁抖動, 抖動幅度連一個尿震都比唔上. 而且參觀者仲只能在塔外空地觀看, 冇得入內參觀.

- 由於我覺得太震驚, 兼且誤以為呢d抖動只係序幕之後會更加搖, 所以冇拍video. 一場黎到, 原來係冇得入去參觀個塔既結構,  淨係睇個塔震到尿震都不如. 真係大開眼界, 好彩唔係特登黎.

- 後來上網查, 發現原來因為個塔久經年月有損壞, 所以而家已經禁止遊客隨便上去搖.
左右兩個塔都搖得, 只要搖其中一邊, 就會成座野抖動

- 回程, 路經生果店, 我去挑生果, 好客的夏搣再度表現到好似自己鋪頭咁, 直接去切左幾舊哈蜜瓜黎食, 又分左d畀我. 老老實實超好味, 好甜. 不過重點係間鋪既職員阿哥們又係完全冇話我地亦冇收錢. 仲沖茶畀我飲. 呢班哥哥好驚訝我飲茶唔落糖, 佢地話飲茶一定要有糖, 邊講邊拎粒方糖出黎, 浸一浸d茶, 然後成粒塞左入我口-___- 佢地話呢個浸一浸含一含既招式先係正宗既伊朗飲茶方法. 媽, 好甜啊.

- 呢班阿哥好似對我相當有興趣, 全部人目不轉睛咁望實我, 仲chok一副懶係好型既笑容出黎(王大陸個d咁既笑法), 仲源源不絕咁幫我添茶(不過冇再逼我食糖). 相當好客.

- 買了桃桃和啤梨後, 終於, 回到酒店, 告別夏搣. 被夏搣轟炸大半天後, 身心俱疲, 整個下午都在房裡hea, 好頹廢. 容許自己頹廢都係旅行既一部分吧.

- 晚餐, 去酒店對面既靚餐廳Restaurant Shahrzad, 寂寞星球有介紹. 一入去, 感覺好震撼, 裝修超級靚, 我覺得間店靚到值得變做景點, 唔食野淨係黎睇都值. 可能我太早去(6pm), 成間餐廳得兩檯人 (但tripadvisor見到有人話要四日前訂位).
寂寞星球




有人上載餐廳盛況上tripadvisor


- 寂寞星球推介chelo fesenjun(上網睇話係石榴合桃雞),  khoresht-e mast(上網睇話係牛肉乳酪), 烤羊肉. 今次試頭兩樣. 再加罐可樂. 因為係一個被美帝制裁既國家飲可樂, 感覺應該好特別.

罐可樂仲印有波斯文
- 結果碟碟都好大碟, 食到好飽.

- 番紅花飯(附牛油一盒). 食落有股清香, 由於中東米本身都好乾身, 所以D飯粒粒分明, 撈D牛油落去中和下唔只冇咁dry, 仲好香. 原來牛油撈飯咁好味, 返香港要試下咁樣食.

合桃雞
- 石榴合桃雞, 雖然賣相一般, 但味道其實唔錯, 甜甜地, 係有D鞋口同濃味左D. 雞潛藏左係D汁下面, 份量好多, 應該有半隻雞. 雞完全冇吸到D汁, 味道似媽媽煲完湯個D雞. 相信D合桃汁同雞只係分開煮完之後淋埋一齊. 不過味道都唔錯.

乳酪
- 乳酪質地有別於我認知裡既乳酪. 呢個係杰既,有黏性既, 反轉隻匙羹D乳酪都唔會跌落黎. 由於加左番紅花, 味道同飯一樣有清香, 但牛肉我搵唔到係邊, 只係個PAT黃色野入面有一絲絲好似南瓜咁既絲. 印象中唔算好甜, 我鍾意個乳酪多過雞, 味道岩食D.

- 食食下有個洋人一條友入黎食, 手上仲拎住本寂寞星球. 佢個樣懵懵下, 睇完一輪英文餐牌後結果都係指住本寂寞星球上既字畀侍應睇. 而結果, 佢點既野同我食緊既係一模一樣. 仲要都係飲可樂.

- 可能佢都發現到呢一點, 於是係我食完野埋完單起身準備走個陣, 我地展開交談 (又唔一早開始吹水, 走緊先黎傾...). 佢係澳洲人, 而家係布魯塞爾做野, 之前曾係港大exchange讀cs, 仲改左個中文名, 仲曾經係北京做野幾年識普通話, 仲識少少簡體字, 我好驚訝, 咁都遇著個黎過香港exchange既人. 結果吹左大半個鐘, 我呢D唔慣同陌生人交流既柒毒好少會同人吹到咁耐. 搞到佢d野食凍晒都未食完. 不過佢好似唔知頭唔知路咁就黎左伊朗, 佢黎伊朗旅行但連波斯波利斯都未聽過, 好誇張, 仲少做 research 過我.

- 返酒店食今朝買既桃桃. 好甜啊. 好好味啊.

- 房間電話響起, 酒店reception話夏搣搵我, 下一秒我就聽到話筒傳來夏搣把聲. 佢又想游說我包車, 我堅持唔駛, 佢仲話隔住個電話講我唔understand, 叫我落lobby兜口兜面傾. 我才不要, 佢好似嬲豬, 拋下一句ok up to u就收線. 做乜姐佢. 真係講錢傷感情.


沒有留言:

張貼留言