在較大的地圖上查看footprints

2015年12月30日 星期三

飢餓遊戲3, 同班同學

以下係兩部睇到我好想中途離場既戲, 邊睇邊諗自己究竟睇緊乜鳩野, 不約而同地, 兩部戲我都係豪華戲院睇。



同班同學
其實一見到導演是她就完全冇性趣要睇, 猶記得預科時竟有同學神推鬼㧬買了她的書, 內容極無聊, 全是鹹濕低俗版的姣婆遇著姿粉客, 痕閪碰著打硬鳩。幾個短篇, 同一女主, 但男主次次新款。當年幼小的我純情, 未聽過"公廁"這個詞語, 所以沒能簡而精地說出我的感想。當然, 色情無不可, 以"職場故事"包裝亦無不妥, 但我真心覺得最終效果很cheap, 而這種cheap並非多用幾句洋文對白就能趕走。


還記得書裡其中一個情節, 大約是這樣:
男女主打得火熱, 男的伸手往女主背上摸, 想除人個爸爸, 女主輕輕抓住男主的手, 說: "baby, not this way, 我今天是前釦。" (楊友人則記得女主的口頭禪是"oolala "...)


fml, 我竟他媽的記得這本作者的半自傳式小說的內容, 嚴重浪費腦袋記錄體。


多年後的今天, 同班同學繼續色情, 雖以青春掛帥, 但被裸露性愛鏡頭溝淡不少, 一如三位少女的情誼。跟當年那書一樣, 最終效果很cheap。


儘管我亦曾是名青春少艾, 但仍經常不理解主角們的各種行為, 實在投入不了。


雖然如此, 三位女主的演出還是很不錯, 只是為這電影露點有點浪費。


另外我跟蒼井空似乎也有點緣份, 繼泰國愛情喜劇"我很好愛死你"後, 再次於此戲見到她演出。



飢餓遊戲 (毫無保留的劇透)
本來純粹覺得悶, 不好看, 而且不只我一個覺得悶, 坐附近的一個大叔更是睡到扯鼻鼾。但聽了黃洋達的觀後感之後, 反而覺得挺有趣, 雖然其觀點被視為偏激, 未必每項都得到大眾同意, 但確實值得思考. 早知聽完佢講先去睇。


1. 個人主義貪圖光環一味鳩衝
katniss唔願意做花瓶/只在鏡頭前出現, 作為一個頗具號召力既人, 佢覺得自己一定要上前線. 其實反抗軍既領導一直都阻止kat上前線, 因為kat作為精神領袖, 萬一受傷就麻煩. 但kat不顧戰略偷偷上前線, 真勇武, 企圖親手殺死大總統snow.


不過反抗軍當時長驅直進, 已殺至總統府外圍, 形勢大好, 只欠總統府尚未攻陷, 直搗黃龍, 捉拿總統, 指日可待. 根本唔需要katniss潛入總統府都贏硬. katniss而家先去, 唔只阻鳩住人地, 佢既出現更只變成收割光環. 一句講晒, kat而家先黎把撚.


點解佢著hoodies扮難民又唔化妝易容掩人耳目(鳩緊張既部分)? 因為佢需要光環, 拉弓刺殺總統既一刻, 好有可能成為歷史圖片, 梗係要畀人影得清清楚楚我係katniss!




2. 話人殘忍其實自己一樣害死好多人
人地係度諗進攻策略, 諗打仗個陣要炸邊度, kat又衝出黎話邊度邊度好多平民乜乜乜唔炸得, 懶係仁慈, 但其實自己都害死好多人.


kat搞咁多野其實只為左自己可以親手殺總統, 佢自己衝出黎柒既途中 (又係鳩緊張既部分),  仲死左幾個隊友, 為kat既光環而白白犧牲.


原來為kat犧牲既就係犧牲, 為其他人犧牲既就唔係犧牲. 荒謬, 把自己看得那麼高.



3. 射死臨時總統再拎光環
呢幕既象徵意義應該係kat作為一個無黨無派既真勇武素人, 一箭射死左個政棍. 如果話呢位"政棍"(做臨時大總統個女人)既罪名係霸住個總統位又唔太妥當, 因為打倒政權後無論如何要有個臨時總統, 問題只係幾時搞返個大選, 而且老老實實, 場仗確實係由個位女人(臨時大總統)帶領, 江山係由佢打返黎, 人地匿埋組織反抗軍咁多年, 功勞點睇都大過"政治明星"kat, kat最多只係一個契機, 抓住呢個契機乘勝追擊個位明明係個位女人.


如果話因為佢一打完上任就露出真面目, 想重啟hunger game, 但人地明明有畀機會kat同其他人投票, 只要kat同男友peeta兩票反對已經可以即刻否決.


kat其實騎劫左反抗軍既呢場勝利, 更因為純粹自己覺得呢個女人已經變左質, 就自把自為隊冧左佢.


射死佢另一原因係因為佢派架機去炸總統府間接害死kat個妹, 即係報仇, 即係私怨.



4. 唔畀做總統既人有權慾
其實用法律/其他方法限制總統權力就得. 冇權慾既人應該唔會/唔適合做總統.
以為自己唔做總統返鄉下/無黨無派/無政治利益就好清高, 清高到判決別人生死隊冧臨時大總統, 殺完人拍拍屁股返鄉下.



5. 含淚投票重啟hunger game然後做瓜臨時大總統
最關鍵個票明明係kat度, 但佢唔投反對, 佢含淚投贊成票然後殺左(佢自己認為)變左質既臨時大總統.



6. 痴左線既peeta都有得投票
係喎, 點解一個痴左線既人可以有份投票做一個影響全國人民既決定?
仲有另一女子明明都係有精神病, 但同樣有份投票.



7. 族群仇恨依舊在
臨時大總統只係提出左一個唔太好既方案(重啟hunger game), kat就覺得人變貿質, 就做瓜人.本來


重啟hunger game原意係處決貴族, 但kat殺左臨時大總統後, 問題其實依然係度, 留待新領導人解決.



8. 信念傳播, 媒體於抗爭的重要性
頭兩集hunger game帶出既訊息.


沒有留言:

張貼留言