在較大的地圖上查看footprints

2014年11月6日 星期四

(真臘風土記) day 4 暹粒

尋日兩樣野唔記得講, 一係我暹粒間hostel有free pick up, 佢會舉住一塊寫左我名既牌等我, 但佢個牌係寫住
Sce
Hang wang

我email畀佢個陣明明唔係咁串法...

仲有黎pick up既tuktuk司機一邊揸車, 一邊不停擰轉頭同我講野, 唔駛睇路...

講返今日。
五點要出門, 包了tuktuk去小吳哥看日出。
可能很難以置信, 但這的確是我第一次睇日出, 我這種人竟然沒看過日出呢, 真神奇。在天空之鏡那時有天司機要我們超早起床說看日出, 可是結果車子一直在駛都沒停過, 而且我在車裡連太陽都沒看到, 只能見證天空由黑變亮, 是這是我唯一看'日出'的經驗, 所以我不當自己看過。
結果呢, 今次也是見證天空顏色的轉變, 但我五點半等到近七點, 直到天都大亮, 也還是沒有正式看到太陽飄出來, 於是轉身走了, 走了幾分鐘, 回頭一看, 幹, 太陽剛在右邊升起來了, 但人們聚集的地方是左邊啊。(但後來我看其他人拍的照片, 太陽確實是在多人聚集的左方升起, 並非我今天見到的右方, 怎麼會這樣) 無論如何, 這也算是看了日出吧, 雖然沒有很漂亮很震撼。

昨天遊了小圈small tour, 今天遊大圈grand tour。坐tuktuk遊吳哥, 比踩單車舒服太多, 所以也較有心機行。

到第一個廟時, 才七點多, 都沒人, 我就自拍了, 玩了一會開始有人, 就沒玩了。

然後我遇見樹窿, 遇見獨行的馬來西亞女孩,  用功溫英文中文的小查票員。

我又神速地逛完吳哥, 回到旅館才十點...
又要搵野做打發時間。

返左尋日食撈麵的阿婆度食粥, 以為要一蚊, 點知佢叫住我找返一千, 好人也。

旅行指定動作: 剪頭髮, 搵左好多間先剪到, 因為間間都淨係招待男賓, 好不容易先搵到一間咁大把係畀女賓。

三個姐姐服侍我一個, 爽歪歪。兩個吹頭, 一個剪, 之後又一齊幫我用電熱夾夾頭。

鳩行去art market, 賣d野同old market一樣。
坐低飲椰青, hea。

行行下又搵到個貴價餐廳集中地, 有pho24, 吉野家, costa coffee, 仲有免費靚廁所。
為左冷氣, 我坐低飲costa coffee, 又hea了一會。
柬埔寨好難搵冷氣地方hea, 周圍都冇冷氣, 餐廳都冇, 要連鎖餐廳先有冷氣。

行去lucky mall, 應該是這裡唯一的冷氣商場。屋村商場咁上下大。超市裡都賣進口貨, 本地產品寥寥可數, 就咁影個貨架出黎, 你會以為係泰國或越南或大陸或台灣或韓國甚至香港, 但你一定唔會估到原來係柬埔寨。

Lucky burger據說是當地享負盛名的漢堡炸雞快餐店, lucky mall頂樓有一間, 味道不錯, 但雞皮毛髮相當旺盛。同埋淨買雞唔買餐都送一個餐包, 唔驚唔夠飽。

慢慢行返旅館, 今日條街好多人, 河兩邊好多路邊攤, 河上又有龍舟, 好熱鬧。後來仲放煙花, 上網check返原來今日係送水節, 暹粒對上一次送水節慶祝活動已經係三年前, 我真幸運。

在旅館附近吃炒飯, 回旅館大堂hea, hea左好耐再坐tuktuk去巴士站, 11pm巴士去金邊。

臨走時旅館老闆一再叮囑我在金邊要小心, 好的, 我會緊緊抱著背包, 我會平安回家的。

再見暹粒, 這輩子或許不會再來了。

沒有留言:

張貼留言