在較大的地圖上查看footprints

2014年12月2日 星期二

(真臘風土記) Day 5 金邊

早兩天金邊去暹粒,在巴士上也睡得很好,但這次倒過來暹粒回金邊,路不知怎地比去程顛簸許多,夜裡我幾次被晃到醒過來,不過精神還是充沛。

再一次,很準時地,六個半鐘就到站。其實旅館離車站不遠,就25分鐘左右的腳程,但想起昨天旅館老闆和洋女的被搶包經歷,還是淆底,覺得揹著大包在路上走太招搖,還是選搭tuktuk。司機叫價六美元,太貴,還到五元,其實我還是覺得貴,但又想起友人說可以隨便給你便宜價錢的Tuktuk有可能會跟其他摩托車約好在乘坐中途來搶包。於是我又淆底了,五元好了。

到了旅館,時間還早著,六點幾。反正時間充裕,等到九點check in,洗過澡涼個冷氣再出去。

坐tuktuk去殺人場, 門票已經漲到六美元了。
那個放著大量頭骨的塔沒想像中恐怖, 反而有點安詳, 可能因為日光日白, 個塔又新。
戴著講解機繞一圈, 看看樹, 草地, 水池, 逝者遺物, 全場遊客都好靜。我腦裡最有畫面的是揪住細路頭髮fing佢撞樹。

坐車途中唔小心訓左, 好彩冇人搶我袋。

S21監獄博物館, 可能因為室內關係, 我覺得好陰森, 好多間房仲貼滿遺照, 他們長相也很像, 看得心裡發毛。這裡本是學校, 操場那個做引體上升的架, 成了絞刑場, 人類很恐怖。這裡也有到堆頭骨, 還有一個上香紀念先人的金房間。

中央市場, 好多乾貨賣, 電子用品, 衫, 珠寶手表都多, 反而手信只有少量。我最感興趣自是濕貨街市和熟食區那邊。題外話, 話說我發現柬埔寨人好識歎, 好鍾意到處掛吊床睡覺, 路邊攤檔主, 街市檔主都鍾意係自己檔掛個吊床邊睡覺邊看檔, 好寫意。連街市好窄既檔口都會唔知點樣搵到個位訓覺。

熟食區好多野食, 又不貴, 好多野想食, 吃牛丸河還送一杯冰涼的茶, 然後又吃了用粉皮包著的春卷, 裡頭有菜和叉燒, 再吃了蛋皮包芽菜雞肉。吃蛋皮時鄰座阿叔跟我聊天, 他是公務員, 去過很多地方, 想去香港。佢仲幫我畀左蛋皮和熱情果汁的錢, 好好客。


要撈勻黎食

這個放在地上, 或許是供奉用?

最初同tuktuk司機傾價時, 我本來只打算去殺人場和監獄博物館兩個地方, 但去埋中央市場的話司機開價都一樣, 於是就去了這三處然後回旅館, 其他地方我想自己行去。

廣告無處不在

可是由於送水節封路關係, 司機在一個不知名路口放低左我, 行返旅館途中見到廣場好多攤檔, 又有試食, 像嘉年華會, 當地人一家大細咁黎, 好熱鬧, 不過冇乜野岩我買, 而且太熱, 行左一陣返旅館避暑。

兩個鐘後我又彈返落街。沿河邊走, 那段路變了行人專用區, 滿街都是人, 河邊好多人野餐。



求其搵左間餐廳坐低hea, 食左類似咖喱飯既野, 味道普通。次次去親餐廳野食都冇乜水準, 餘下日子都係街邊食算。

Hea夠, 走路回旅館, 河上忽然放煙花, 放左好耐, 半個鐘都有, 真走運, 遇上送水節。

成功曬黑, 好滿意

沒有留言:

張貼留言