在較大的地圖上查看footprints

2014年11月3日 星期一

Day 1 新加坡

今次約了自己, 去吳哥窟找個樹窿講秘密, 順道勾結外國勢力。同叻人去旅行會依賴, 所以有時要自己去下。

由於未去過新加坡, 先飛新加坡再飛金邊又比較平, 所以就在新加坡留一天。

晨早七點幾機飛, 買票時只想著要早機, 沒考慮究竟我要幾點起身,我知錯了。凌晨四點就去等機場巴士, 原來將軍澳開過來要九個字咁耐, 架車仲要好full冇位坐。

Scoot冇check行李大小和重量, 機位都闊過jetstar和tiger, 正。

下機後半個鐘就出到去搭地鐵, 九個字就到旅館。跟一個會說廣東話的大叔聊了一下, 佢話柬埔寨玩三日夠, 叫我去埋泰國, 有叫我一齊去食野, 但我想自己行, 拒絕了。

由lavender行到阿拉伯, bulgis, 圖書館, raffle, chinatown, 再行返上去魚尾獅, city hall。行下摸下食下夠搞足一日。

阿拉伯區, 有清真寺, 七彩小屋, 清真野食。

本來打算捱到chinatown先食海南雞飯, 但結果中途食左好多野, 而且原來要行咁耐。

土司工房咖央多半熟蛋, 跟香港分店味道差不多。

一食完就見到對面有肉骨茶, 又食, 好飽。好重胡椒味, 但我鍾意。

國立圖書館, 超大, 外觀好新好cyber, 14層, 讀者全都在看書讀書做功課, 訓覺人數: 0人, 臭體味: 完全沒有, 新加坡人真係乾淨又勤力, 氣氛好好。

路過見到南瓜推介的松發肉骨茶, 又食, 阿伯好humble咁問我要唔要加湯, 所以我連進兩碗, 好飽啊。好味過頭先個間, 胡椒味冇咁哽, 排骨又較稔和滑。

經過亞坤, 吃不下了, 沒吃。

商場hea, 好熱, 要涼冷氣。

五點終於來到牛車水chinatown。有個叫唐城坊既商場, 頂樓竟然係中文圖書館, 入面又係人人睇書冇人訓覺, 連商場都整個圖書館, 好有文化, 間館仲係冇職員, 借書還書全自助。

Chinatown無甚特別, 都是很大陸的食店,還有手信街, 最有特色係maxwell foodcourt, 舊式熟食中心, 野食又平又好食, 天天海南雞飯雞皮薄而不肥, 雞又滑, 最重要平, 值得推介。好多人排, 不過好快排到。

還有一蚊坡紙的蔗汁, 不像香港那麼重糖, 是來自蔗的清甜, 好味解渴, 亦係最重要平。

仲有幾檔想食, 但食不下了。

老巴剎, 翻新了的熟食中心。好飽, 沒吃。

魚尾獅夜景, 好多人。

走到city hall, 有中樂團表演, 指揮先生姿勢好似跳舞咁, 全程投入, 令我對指揮有了新體會。

以為附近冇乜野食, 於是又食土司工房, 今次食喇沙。

食完坐地鐵返去。

本來我卜了旅館八人房, 但結果畀左四人房我而且我獨霸全房, 好野。

總結, 新加坡條街冇乜人, 好靜, 靜到只有汽車引擎聲。d人同香港人一樣搭地鐵做低頭族, 地鐵一張凳七個位有四個都係關愛座。商業區似美國。

沒有留言:

張貼留言