在較大的地圖上查看footprints

2014年11月5日 星期三

(真臘風土記)Day 3 暹粒

對我來說一個健康的旅行需要有單車代
步的元素(因為跑不到,只好選擇單車), 所以今天的重點活動是踩單車去吳哥。

市區踩去吳哥不遠, 半個鐘到, 入左場先係真正既開始, 景區之間距離好遠, small tour繞一圈好像是17km。數字上距離不遠, 但在吳哥廟宇間不停上落參觀, 還要頂著太陽背著背包踩車, 是不輕鬆的。見到tuktuk們絕塵而去, 會覺得自己攞苦黎辛。其實旅行本身都係一種攞苦黎辛, 放棄在家安逸unun腳的機會來節外生枝。不過回看又很高興。

吳哥窟真係好大, 好宏偉, 值得睇。冇睇過咁大既遺蹟群, 比墨西哥金字塔群還大很多。不過我在多個因素下, 好快行完small tour。1, 本身係睇得快, 2, 好熱, 3, 好累, 4, 急屎。我朝早八點出發, 結果下午一點幾已經返到旅館。

中途有小插曲, 話說我在吳哥窟泊單車, 隔壁賣衫的小販婦人跟我說, 穿短褲不能入廟, 又指著遠方的遊人, 說他們全都穿長褲。我好似上網見有人講過長褲的事, 又見那些遊人真的全長褲, 於是只好買了。其實我可以照去左先, 入唔到先返黎買, 但這很累人, 所以我先買了, 而結果係, 好多短褲人出出入入來去自如so9sad。被騙了。本身佢仲開價15蚊, 講左價做7蚊先蝕少d。(但第二日旅館老闆係我臨出門時都同我講短褲不能上山, 佢又唔似厄我但我最終都冇遇到短褲禁止區, 這是一個謎。後來回港問朋友, 得知真係有兩個位要衣物過膝才可進, 其中一個我有去, 但守衛沒管我, 哈)

去完吳哥踩到返城, 搵唔到旅館係邊, 走進一有中文名的士多問路, 諗住老闆會識中文, 點知佢唔識(而家諗返, 我都唔記得自己究竟有冇同人講中文, 我淨係記得有問人do u know chinese...唉, 好on9), 英文又溝通唔到, 後來我靈光一閃諗到點認路, 就買了個橙汁(因為擾攘了很久, 都要幫襯下既, 而且又唔係貴), 跟老闆道別。出了店, 我先用了十秒喝橙汁, 然後才騎上車, 準備走的時候, 我回頭看了一下, 發現老闆正站在門邊向我揮手, 眼神還超級關切。人在外, 遇上好人, 份外感動。

然後憑我的天才, 很順利回到旅館, 返房休息完出去行, 搵左兩次都唔見中央市場, 附近見到有個裝修緊既market, 唔知係咪就係佢。酒吧街野食好貴, 而且搵local野食係難過搵漢堡比薩壽司。old market食野平d, 有手信店和街市, 街市好似越南。竟然有人sell我買生雞, 她覺得我似會帶雞回家嗎。btw d雞雙腿超長, 柬埔寨品種。柬埔寨的手信店竟賣著跟泰國和越南一樣的手信, 太沒特色了吧...

就這樣hea了三幾個鐘。是日早睡, 明天看日出。

沒有留言:

張貼留言