在較大的地圖上查看footprints

2022年7月8日 星期五

太陽與波麗露

 因為戲名有波麗露三個字, 相信應該有得聽波麗露這首曲, 所以就去看了 (因為數碼暴龍). 如果戲夠改成《太陽與圓舞曲》之類, 我就不會看了XD

戲長2小時13分鐘, 好漫長, 好多無謂枝節. 明明係正經戲但又穿插啲誇張式硬搞笑位, 一邊睇一邊心諗: 我係咪要笑?

無啦啦有兩個角色話自己同父異母, 但劇情又冇develop; 無啦啦跌斷手冇得表演, 但又唔知點解要有呢段劇情. 有個男演員除衫show肌, 但又唔係町田啟太. 唔吸引.

最後一通電話解決咗問題, 然後最後演奏波麗露. 完! 草草收場!

戲入面有本書叫《太陽與波麗露》, 但又冇講本書講乜, 戲名就用返呢個書名, 我另外搵導演訪問先知戲名由來:「我在30歲左右,和朋友一起去交響樂的演奏會,當時也是我第一次聽到〈波麗露〉這首曲子,一瞬間相當感動。在編劇時馬上就決定要讓〈波麗露〉作為電影的高潮。『太陽』則是一直給予我們能量的存在,令我感受到無償的愛。就算遇到困難,一旦太陽升起也只能拼命努力活下去。」

總結: 悶戲。

沒有留言:

張貼留言