在較大的地圖上查看footprints

2019年10月27日 星期日

Day 1: 栗林公園、瓦町

Day 1 栗林公園,瓦町

因為預計到今年的假會早早用光,但又想散心,所以早於五月已經買了十月去高松三日。結果時機真對,這局勢下真的需要離開抖抖。

一直無心去查究竟有乜景點,只記得健吾話多好野食,但我連食乜都冇查。

機場搭無人駕駛時狀態只是「預備登機」,去到閘口竟然已經得返地勤在叫final call。

我又唔記得帶筆。

帶了原田舞葉《歡迎回來,旅人》,很適合在路上看,原田舞葉一直有描寫人物太片面的問題,這本算比較有血有肉,雖然劇情很狗血兼肉麻,但我覺得是她暫時最好睇的作品,還看到傷風。

歡迎回來,日本。

得三日時間緊迫,前一日諗咗第一日行程,一下機就迅速柯尿洗屎忽(很重要這是回到日本的儀式),馬上搭巴士,售票員找錢給我時溫柔地輕托我手背,可惜我洗完手是濕的,我自己都覺得好嘔心,希望他不要留下陰影。

去栗林公園,四點半(好彩唔係四點)最後入場,我四點零四分到。

超少人,因為下著不小的雨。回想過往我一個人去日本園林經常都是下雨,不知是因為日本本來就多雨,或是因為我堅持下雨都照去。

要小心泥濘的關係沒法好好賞,而且下雨天灰灰的景色大打折扣。大雨關係只挑了西區(因為大啲),選對了邊,看到我想看的風景,我就是為了飛來峰的景色而來栗林公園。

芙蓉峰景色也好,呢個峰因為樣似富士山而命名,不過我站在峰上其實就睇唔到山的形狀。飛來峰亦是為模仿富士山而建,太多翻版富士山令人納悶,明明他們都是正版的自己。

Hostel就在商店街旁,設施又新風筒是dyson,日本而家啲床位Hostel咁正嘅,仲正過當年啲太空倉。

「夢路」烤肉店吃名物橄欖牛,師傅烤很棒棒,巧巧味牙。

另一名物骨付鳥,第一名那間一鶴」排隊排到出馬路,唔食住。

商店街亂逛,雖然條街好長,長到我冇行晒,但明明只是八點幾很多店已經關門,人流稀少好冷清。

友人剛去完高松話其實都幾悶,果然所言非虛。

八點半回去骨付鳥,不用排長龍了,等十分鐘入座,一個人也是坐四人枱。骨付鳥其實就係燒雞髀,有分斬左(母雞)同冇斬(雛雞),斬左好似日式啲但因為我驚太大隻好飽,所以揀左唔斬。結果發現母雞與雛雞大小好似冇分別。後來上網睇啲人話斬左會好韌,想肉嫩多汁就揀唔斬,好彩。

係好食嘅,塊皮好香口,肉醃得好味,但太貴成1000 yen,雞髀在香港又不是罕見東西。「骨付鳥在華人圈看來可能沒什麼特別的。可是日本女性在1950年代前,都沒有機會在外用餐時拿起雞腿大啃特啃。丸龜市有居酒屋老板在荷里活電影中看到女星豪放地啃雞腿的模樣,便執意在日本推廣,創作了先煎後烤、風味十足的骨付鳥,成為了丸龜市知名的B級平民美食。」

沒有留言:

張貼留言