在較大的地圖上查看footprints

2018年3月4日 星期日

與神同行

- 悶到閪咁,睇完第二個審判已經悶到想走, 審判果然好難捱

- 個d所謂既罪都唔撚係罪黎,唔通我話世上有聖誕老人又係講大話,做作家又有罪? 戇鳩

- 故事係講死後會經歷幾次審判,每次審你都有一個名堂,例如說謊、殺人、怠惰,類似七宗罪。次次審判個官提出所謂既罪都唔撚係大罪黎,極度鳩流,每次最後都係出超必,拎塊「業鏡」出黎睇清楚成件事動機,最後話「喔原來係因為有苦衷,所以佢先至講大話/殺人, 一切都係美麗既誤會, 無罪!」。人在江湖係咁身不由己, 好多野背後都有苦衷嫁啦, 咁好多人都冇罪啦。D判官又咁鳩流,查清楚先啦嘛冚家鏟, 為左做靚條數就亂鳩告人, 難道呢個現象係本故事諷刺既野? between,次次搞唔掂就用業鏡,loop幾次,好悶

- 又話係貴人咪又要審,貴人呢d濕鳩虛銜. 難道呢個又係本故事諷刺既野?

- 傻仔當兵唔係做下樣咋咩,點會畀傻仔揸槍咁戇鳩?同埋細佬個怨魂應該纏住生葬佢那個上尉吧,點會走去纏傻仔?

- 睇到我滿腦子雜念,於是我偷望現場觀眾,好多人喊,最多人喊係最尾細佬同老母對話。話說主角老母係啞既,最後無啦啦識講野,母子盡訴心中情。正當我有少少感動時,神明一句話:「而家係個仔向老母報夢既夢境,因為係夢,所以老母識講野!」我即刻鳩縮了,解釋唔到既事就話係發夢,中學生寫都覺得羞恥啊,0分重作啦

- 最尾個天倫審判話只要對方原諒佢就當冇罪,咁唔駛審啦,唔駛法庭啦,寶馬山雙屍案d童黨都算冇罪啦,推翻晒成個審判制度

- 好睇既話我唔介意佢鳩噏,寧要不通莫要平庸,弊在唔撚好睇。雖然韓劇/ 韓片好聰明,有牽引觀眾情緒既formula,但係呢齣戲應用得好差,極度堆砌,似係上頭話「呀好似唔夠刺激喎,不如加d打鬥」、「想發人深省d喎不如加d警世bite」、「多d感動位我要觀眾淚奔」,將一堆居心叵測既橋段炒埋一齊,好難受

沒有留言:

張貼留言