在較大的地圖上查看footprints

2018年3月4日 星期日

忘形水

- 覺得shape of water好悶,我想我其實是個冷血的人

- 大家好我是小美,今天要說一枚啞女愛上水怪,救水怪逃走最後死了的故事。由於啞女有同水怪扑野,所以算是成人版的獅子與我吧。我說很吸引是不是?

-冇乜刻劃過佢地感情,啞女唔係漸進式愈來愈愛,佢係零到100,一見鍾情,第一次見到有隻野,第二次帶雞蛋,第三次音樂,第四次畀人打,因為水怪就黎要被解剖,所以啞女救走佢,水怪成為很感激忠實的狗,救完就扑野

- 我完全代入唔到,佢地都唔算好溝通到就已經話愛上,令人不禁覺得係啞女所謂的寂寞其實是閪痕

- 對了,薄弱無力的不是對愛上過程的描寫,是關於寂寞的描寫,佢對寂寞既描寫僅僅只有自慰啊,根本是個閪痕女搞上水怪的故事。套戲都冇講到啞女點樣寂寞法,佢有個好了解佢既黑人朋友,又有個願意為佢赴湯蹈火既鄰居,佢究竟有乜寂寞?不要無病呻吟吧。又,自慰就代表佢渴望愛情?有乜證據表示佢係渴望拍拖?如果只有自慰咁即係純粹閪痕?

- 啞女話水怪不知道她是啞的/人類應該識講野的概念,所以在水怪眼中,她就只是個普通人,同埋佢覺得水怪同佢一樣都好寂寞,所以佢愛上水怪了。佢覺得水怪有智慧識學人話,覺得佢有感情,但係我眼中水怪同佢扑野只係生物本能,水怪都餓得耐,畀人由家鄉捉左黎人類世界之後就冇得扑野,揭人衫領博懵,你除晒衫送上門佢咪伸碌鳩出黎囉,所謂相愛根本只是啞女一廂情願

- V話佢地係相知相愛,但係水怪明明連野都唔識講,所以根本唔知佢係喜歡定係愛,係呀佢見到啞女係好開心好期待呀,我亦認同水怪真係有智慧同感情既,但我覺得都係寵物level,養狗隻狗見master返屋企都會擺晒尾啦,平時又有野食又有野扑又服侍周到,作為pet既水怪梗係開心豬。master被殺,pet就憤怒殺返對方,很合理吧,啞女同水怪根本那只是master and pet的level,有邊個位睇到佢地係相愛?你話佢地係親情/友情既話我覺得合理,但係愛情真係唔撚make sense

- 聽講愛情係唔撚make sense,好睇既戲都可以唔make sense,係呀,不過唔撚好睇丫嘛,點解係都要有愛情線?拍到et咁樣就有說服力喇,人地真係刻劃到個份難離難捨既感情(不過都唔係愛情),呢套做唔到,shape of water扑個野就話係愛,真係令人戰慄既童話

-戲名叫shape of water,大概是說愛情超越外在形態之類吧。另外黑人、啞女、gay鄰居、水怪等,幾乎全部角色都係弱勢小眾,主旨好浪漫,喻意好深遠,但係都要呈現到先得,而家你說愛情來了就來了,你說寂寞就寂寞了,為左營造苦戀而夾硬浪漫,眼高手低

- 我絕對唔會否認套戲畫面唯美,女主演技超凡,剪接用心兼優美,但係瑜不掩瑕,劇本唔紮實,賣弄幾多技法都冇用,淪為杜可風《白色女孩》之流

- 上校要老婆cosplay啞女,話鍾意啞女呢個設定,有乜用意?是咪代表呢份感情都好shape of water都好忘形?如果接受到啞女戀水怪,咁點解又要覺得上校愛啞女係變態?

沒有留言:

張貼留言