在較大的地圖上查看footprints

2017年1月12日 星期四

擺渡人

2017第一篇屌戲文,由擺渡人開齋。


1,本身冇諗住睇,因為trailer太趕客,但v die heart支持王家衛率先入場,睇完仲話好睇,咁我咪以身犯險睇一睇囉。


2,冇想像中咁差既,係有d鬆散無聊長氣搵野講,但都唔算差到貼地,我畀4/10分


3,我覺得劇情都唔係最難頂,最難受係梁朝偉 eason ab李燦琛唔知點解講對白要粵普夾雜,呢個設定對套戲毫無幫助。
"佢係我唯一一個妹,ni bu bai du ta,我就超渡你"
我邊睇邊諗做乜鳩?


4,當mv咁睇都得,不過首首歌剪到一忽忽,播下beyond又播下十年,無啦啦仲播埋slam dunk。出end roller個陣都係咁,首光輝歲月播左一段就突然轉左另一首純音樂,而光輝歲月同套戲其實完全唔match


5,笑位太硬,我得陳奕迅後生相個度覺得幾好笑,但同場其他觀眾成日都笑得好開心。直接copy梁朝偉個西毒膶腸嘴,只係今次遭殃既係金城武,咁係咪算致敬?但又唔好笑,散場個陣都聽到有人話戥梁朝偉慘,一把年紀仲要懶滑稽

6,結局金城武仲收到個好似pizza hut咁既扭扭批,我仲以為即將會出現置入式廣告:毛毛唔賣燒餅變左開必勝客歡樂餐廳,好似台慶食kfc咁,你知而家大陸都好多pizza hut分店,如果合拍片出現呢種廣告真係唔出奇


7,梁朝偉又無啦啦有隻擺渡人號郵輪,做乜鳩



8,不乏金句,冇明天但想大家都有明天到達彼岸,end roller「人人都是擺渡人」點題,但同搞笑浮誇既故事唔夾。


9,戲爛但亮點依然有:女角都靚女,何木子同毛毛都靚,ab都整容整得好靚冇乜死角,係岳高頭飲酒個陣下巴有條凹位,唔知算唔算正常


10,雖然唔特別鍾意Ab,但是其是非其非,佢演技好左,好過失戀急讓個陣,不過廣東話鄉音依然難頂


11,字幕出現左一個簡體字一次,係喜歡個歡字,failed


12,澤東25周年完美被擺渡,片長兩個鐘左右,頭一個鐘全部淨係講角色背景,一個人都冇擺渡過,幾乎絕口不提擺渡,好撚野。最開心係可以係戲院聽到slam dunk op

沒有留言:

張貼留言