在較大的地圖上查看footprints

2015年1月6日 星期二

(真臘風土記) day 7 金邊, 新加坡

今日晏晝先飛, 其實可以唔駛咁早起. 不過自動波醒左, 即管去睇下皇宮今日有冇開.

係有開既! 金碧輝煌, 見證高棉興盛的曾經. 同場好多大陸人.

比起皇宮, 印象更深的是皇宮附近有學生做義工執垃圾, 佢地唔係就咁拎住個垃圾袋隨便hea, 而係一見到有垃圾就狗衝過去執左佢, 非常賣力. 諗起自己以前去沙灘執垃圾, 垃圾都畀人執晒, 我求其倒D沙入垃圾袋等個袋有D重量, 真係好曳.


行完皇宮, 仍是晨早流流, 看看洞里薩湖和湄公河, 睇人拆送水節燈飾. 沿河走回旅館. 途經一家在小巷擺檔的麵檔, 吃個咖喱牛肉麵, 這大概是本趟旅程最後一餐柬埔寨餐了. 根據連日經驗, 真係食街邊檔仔好過食餐廳, 或者係我唔識搵好味既餐廳. 入親餐廳D野又貴又唔特別好食, 街檔反而時有驚喜. 今次呢檔, 又唔係話非常好食, 味道像即食麵, 而且挺油, 但桌上一整壺茶是免費任飲, 也甚貼心.

連張凳都有公司名, 廣告/sponsor無處不在



時間仍尚早, 在旅館旁CAFÉ喝了個只有香蕉味的士多啤梨香蕉奶昔.

然後, 終於坐tuktuk去機場. 候機時間相當充裕, 無驚無險回到新加坡.

一到新加坡機場, 滾進亞坤, 咖央多不夠脆太令人失望.
本來還想再吃一次肉骨茶, 但吃完亞坤已經飽了, 而且唔見有賣, 就將全部錢都拿去買了班蘭蛋糕. 真係難得有手信畀家人, 好不孝.


餘下時間不停遊走於三個terminal之間, 大係大, 但我覺得禁區外其實冇乜好行. Hea了很久, hea到保安都認得我, 笑說我個背包seems heavy. 終於有得checek in(我不是轉機, 我買的是兩段式機票). 凌晨機真係難等. 禁區內找到了賣肉骨茶的店, 但那是即使我沒買班蘭蛋糕也不夠錢吃的價錢. 沒緣了.

原來禁區裡還有個蝴蝶館, 不過外面下雨, 而且時間太晚關門了.

一星期過得真快, 轉眼又滾回香港了. 回到家樓下才八點多, 順手買個麥叔叔早餐諗住畀家人食, 點知佢地竟然未起身.

獨力完成一次旅行, 感覺非常良好. 下個月又有下一次, 好野. 但在這之前, 第二日又要返工. 嗚呀.


沒有留言:

張貼留言