在較大的地圖上查看footprints

2018年4月5日 星期四

愛, 不由自主

- 上次方寸見人心咁閪悶, 我都冇逃跑, 今次呢套真係頂唔順, 成2 小時 16 分鐘, 但係劇情毫無推進, 有村架純同老師兩條友係度ee哦哦婆婆媽媽, 係咁回憶, 真係睇到好難受, 睇左一個鐘就走左, 止蝕要緊, 我真係人生第一次睇戲睇到棄糊.

- 如果唔係因為有村架純, 我先唔會入場, 戲名已經娘屎, 劇情對應返戲名一樣咁老土, 講師生戀. 老師都知有村架純冧自己, 但係佢又冇明確拒絕, 又咀人, 咀完話唉呀都係唔得我唔可以同你一齊! 哇屌世紀大仆街啊! 蓄意博懵啊! 你係就係唔係就唔係啦, 糾結左成個鐘, 飾演老師既松本潤又唔靚仔, 真係睇到我好躁, 好想摑佢兩巴.

- 劇情太過唔吸引既關係, 我唯有將注意力擺返係我既入場(唯一)誘因上, 即係欣賞有村架純. 但係套戲太悶閪, 架純巧婦都難為無米坎, 根本無戲可演. 欣賞唔到架純既演技, 我唯有將範圍再收窄, 淨係欣賞架純既顏值. 我發意架純左邊個pat頭髮, 真係無論任何時候都會緊貼塊面, 顯瘦遮大面功效極為顯著, 真係好犀飛利.

- 我研究pat陰研究左一個鐘, 我覺得足夠了, 就起身拂袖而去了.

沒有留言:

張貼留言