在較大的地圖上查看footprints

2017年10月27日 星期五

受夠了我要炒老細

1. 發覺自己係有鋪癮屌鳩d戲, 不過都要套戲抵屌先得既, 一隻手掌拍唔響喔

2. 套戲catergory係喜劇, 再加上改個咁既戲名, 令我以為係瘋狂誇張喜劇, 氣氛輕鬆活潑個種, 點知原來係標題黨. 個名改得最好係「受夠了」三個字, 我邊睇邊想大叫受夠了, 睇左半個鐘已經覺得好悶.

3. 頭一個鐘主要係講男主返工好唔如意, 賤過袋底泥. 一向都知道日本職場文化係咁變態, 但係我本身就好厭惡d人咁奴性, 咁自甘墮落, 我真係知日本人係咁, 但係始終無法代入, 所以當套戲花一個鐘時間去展現咁懦弱嘅文化, 實在令我躁底.

4. 我慶幸自己無法代入, 因為代表我工作都算如意. 或者有d人會係男主既職場經歷中找到慰藉看見自己吧, 於是我上網睇下網民反應, 又真係都幾多人勾返起往事感同身受, 原來係有人覺得好睇既. 咁即係我太幸福了.

5. 但係我依然覺得, 職場失敗呢段拖得太長, 足足一個鐘既嚴重負能量, 仲要係鳩負能量, 導演驚死你唔夠負, 負d負d再負d, 搞足成個鐘先炒到老闆. 又話係喜劇, 雖然seldom有幾句搞下笑, 但係成套戲仍然有一半時間行屍走肉死氣沉沉都話係喜劇 難道結局係大團圓bbq就算喜劇? 黑人問號?

6. 炒老闆一段唔夠痛快, 劇情係男主露齒笑住同老闆講辭職, 老闆問你係咪拍緊牙膏廣告? 輕鬆一句之後又變返正經mode, 我覺得如果男主可以全程保持露齒, 每次講完野都露齒, 可以加強喜感同羞辱老細既感覺. 對了, 就是欠了羞辱感啊, 同老細大玩羞恥play, 攬住老細隻腳唔畀佢出門口之類, 一係就格鬥, 成龍式搞笑隻揪群毆, 瘋狂先夠過癮.

7. 男主辭職後, 那個唔知係人係鬼既人就消失了. 我覺得乾脆這樣意猶未盡地完了就算吧. 可惜套戲仲要做落去.

係時候劇透
劇情講男主職場失意, 尋死大計又意外被人破壞, 二人成為好友後, 男主發現呢個人原來已經死左. 究竟佢係鬼定係上天派黎既天使?

屌佢老味, 原來死左那個係呢個人既孖生弟弟呀哈哈哈

這種孖生的梗我中學時已經覺得寫出來會面目無光而嫌棄了, 想不到今時今日還有人敢放上大銀幕, 咁大個老闆係度你唔好好去侮辱, 卻來侮辱觀眾智慧, 我真是受夠了.


8. 炒完老闆之後半個鐘做乜好呢? 就去瓦努阿圖做義工呀, 陽光與海灘呀, 咁先係人生呀呵呵~~~
做乜姐你, 又孖生又做義工, 義工個段句句都在洗腦式說教, 包裝到係冇煩惱係天堂一樣. 我想住既地方! 唔知做乜鳩. 頭半就鳩負能量, 後半就鳩正能量. 小二! 同我拎碗心靈雞湯黎, 要新鮮滾熱辣的, 我愛黎潑編劇. 除非編劇係中學生, 否則我會兜頭潑佢.

9. 成套戲都係相當正經非常老正, 以致頭半猶如防止自殺會宣傳片, 後半似NGO義工宣傳片, 諗諗下仲有d似瓦努阿圖投資移民廣告. 不停說教, 頭半想自殺個陣就叫你諗下屋企人, 諗下d孤兒既笑臉, 人地做到你都做到嫁~~

我對呢d說話好反感. 呢D道理想自殺既人應該都知道, 如果諗完都仲係開心不了好想死, 咁係咪連弱勢社群都不如? 係咪好撚廢? 想死但係仲要諗家人好大壓力啊, 不開心就不開心啦, 你仲要成個唐僧咁係度說教咿咿哦哦. 煩死了, うるさい! 善心啦福心啦, 講少句ok?



10. 後半都係繼續說教, 不過係洗腦式咁講世上有個充滿希望既地方, 個度D人都掛住真摯笑臉, 生活好開心無憂, 我想這種鳩正能量, 無論你現實生活如意或是潦倒, 都很難代入而且很想吐槽吧. 實在夢幻到以為自己睇緊科幻片.








11. 公道D講, 中段男主媽媽出場我有少少感動既, 我都試過工作唔如意, 有家人支持真係溫暖既. 不過呢個炒老細題材應該可以拍得更好睇.

沒有留言:

張貼留言