在較大的地圖上查看footprints

2017年10月10日 星期二

美麗有毒

睇左套正經(非搞笑非喜劇)既戲《美麗有毒》,但劇情實在太好笑。

話說打仗時期,哥連法路隻腳受傷,畀班女人執左入去寄宿學校養傷,好返先至走。學校裡面有2個女人,5個女仔,成套戲就係講呢7個飢渴姣婆日日姣鳩哥連法路。姣婆品種相當廣泛,由13歲到50歲,屬性有傲嬌、腹黑、高飛車、元氣、天真嬌、姐姐、蘿莉、鬢辮,任君選擇。

姣左一段日子後,哥連法路隻腳好返了,進擊的四十路趁夜晚搵佢Happy Happy,當我思疑哥連法路何解少女唔鋤愛阿婆個陣,四十路就撞破哥連法路鋤緊少女!四十路好嬲,錯手將哥連法路推左落樓梯,哥連法路隻腳又斷過!明明件事好正經但係呢下全場爆笑,套戲係咪可以斷腳發姣斷腳發姣無限loop?

面對一班姣婆losers,少女即刻扮弱氣博同情,傲嬌Nicole Kidman借故切左哥連法路隻腳,哥連法路從此好憎呢一屋姣婆。四十路仍然好飢渴,主動送上門同哥連法路大玩強姦play。最後其他姣婆Losers設計毒死哥連法路,完!

呢套戲同美貌其實零關係,根本有西便是娘,香港譯名《美麗有毒》同台灣《魅惑》都太美化姣婆了。

哥:蘋果批好味
姣婆甲:係我整既
姣乙:個recipe係我既
姣丙:個蘋果係我摘既

傲嬌:我地要諗下點樣整死哥連法路
蘿莉:(人畜無害語氣)哥連法路鍾意菇菇,我地可以叫emily摘d特種菇菇返黎

沒有留言:

張貼留言