在較大的地圖上查看footprints

2015年6月15日 星期一

廢青的生活這樣過。

最近兩次行山都嘔了, 起步不久便折返, 甚掃興, 路邊野菊以盛放的姿態恥笑我。 接連遭遇挫敗後, 在這陽光普照的日子, 令人更懶洋洋, 甚麼也提不起勁去做, 荒廢了一個早上。

晚上因為要騰出空間. 丟了一些大學筆記, 勾起許多往事. 我想我老是不願意收拾東西, 是怕要丟棄舊物, 死攬著筆記像是勉力抓著消逝的青春, 可是我其實不得不放手了.

最近看了時光逆愛, 除了女主漂亮外不覺得有甚麼可取之處, 劇情極娘, 女主和男主的戀情又拍不出動人的感覺, 只覺得男主是厹, 倒是女主和男主爸的一段不錯。如果結局是悲劇收場或許會淒美一點。

千履奇緣。輕輕鬆鬆的一個小品, 也不錯, 人善天不欺。

壹獄壹世界, 書好睇好多, 始終細膩好多, 不過電影也算不差, 如果保留原著結局更好, 而家戲太完美, 覺得于日辰人生都好一帆風順, 唯一挫折係入獄, 出獄後繼續一帆風順, 唔夠突顯from lost to found既味道。戲似以搞笑為主感人為副, 書反之。但演員做得好好, 加分不少, 不過我覺得廖啟智講粗口好似唔夠真心, 唔夠自然, 好似夾硬講。

五個小孩. 其實不特別想看, 只是因為有張戲飛就快到期又冇其他更想睇既野, 所以今時今日先黎睇呢套三月上既戲. 有D位係幾感人, 例如呀小雪喊住話唔畢業.

深夜食堂. 最愛第二個故事. 好多人覺得最感動既位係老闆最後煮左碗山芋飯畀阿滿食. 我就覺得阿滿轉職後老闆仍然寄信去畀佢, 呢幕最滾動. 雖然曾經天天相見, 真心相對, 但畢竟大家只是對方的過客, 要繼續有連繫不容易, 尤其想到很多人只在自己生命中出現過一剎, 更嚮往遠方捎來的思念和慰問了. 

沒有留言:

張貼留言