在較大的地圖上查看footprints

2015年4月22日 星期三

衝鋒車, 無定向喪心病狂

連續兩日, 黑色幽默.

衝鋒車, 充滿香港味道, 差點忘了這是合拍片. 大量隱喻, 誇張玩cult劇情估佢唔到, 睇到好緊張. 認真地做一樣鳩野, 其實好有型. 聽落好鳩, 但又好型. 屌, 太型了吧?
著住制服都唔一定係警察. 戲拍於佔領前, 現在看來更有意思.
如果可以cult得再盡D就更好了, 但目前的荒謬, 已令我差點灑淚. 如果五個小孩的校長係熱淚盈眶, 衝鋒車就係老淚縱橫.
成齣戲最現實係細路女拎住frozen公仔, 現實中唔知點解極多細路鍾意frozen.
我要畀衝鋒車兩隻拇指, two JUMPS up. 係自己畀, 唔係人地畀.
我覺得衝鋒車帶給我的震撼足以入選金像獎, 好過那些入圍電影, 很多都不怎麼樣. 點對點是我最喜歡的, 卻被林棟取笑, 或許他想刻意暗諷帶出問題, 可是表達得太差, 我還記得打擂台的林氏對台前幕後的感激.

無定向喪心病狂.
睇得好爽好過癮, 來自阿根廷的黑色幽默, 比衝鋒車去得更盡. 最鍾意拖車個故, 結局都要整個笑位. 愈好笑, 愈傷感. 以暴易暴, 快感飛行. 面對不公, 點解要忍? 面對不義, 點解唔可以出聲? 跟規矩, 跟法律, 冇撚用.  主子on9, 直接爆佢, 忠於自己, 身心舒暢, 和理非非你老母閪.
金句: 呢個世界係仆街話事嫁啦! / 幫賊做野既都係賊.

沒有留言:

張貼留言